CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Tuesday, October 27, 2009

Nu o binecuvântare ca oricare alta

În 1 Samuel 1:5b-6 scrie despre Ana: "Domnul o făcuse stearpă. Potrivnica ei o înţepa dese ori, ca s-o facă să se mânie, pentru că Domnul o făcuse stearpă."

Ana nu era stearpă pentru că a păcătuit şi nu era stearpă pentru că nu era voia Domnului ca ea să aibă copii vreodată. Ana era stearpă pentru că Adonai o făcuse stearpă deşi dorinţa cea mai mare a ei era să aibă copii.

Poate că ai o dorinţă ca şi a Anei, după care tânjeşti cu tot ce eşti, dar deocamdată Adonai lasă acel lucru să fie inexistent în viaţa ta.
Potrivnicul tău (diavolul) vine dese ori şi te înţeapă, încercând să-ţi provoace mânia pe Adonai care nu-ţi dă deocamdată lucrul dorit.

Poate te rogi pentru dorinţa ta ani la rândul şi vezi că nu se întâmplă, ceea ce te slăbeşte şi devi mai uşor de atacat. Secretul este să nu te superi pe Adonai.
Măcar că Penina încerca să o facă pe Ana să se mânie pe Adonai, Ana şi-a plâns lacrimile, după care s-a ridicat şi a mers încă odată înaintea lui Adonai.

Poate că e a 15.000-a oară când te duci înaintea lui Adonai cu aceeaşi cerere, dar să nu te opreşti! Ana era atât de secată de puteri, atât de plină de amărăciune, încât părea beată ... (1:14), dar nu s-a oprit.
Adonai a luat rugăciunea Anei şi i l-a dat pe Samuel. Nici unul din fiii lui Penina nu este menţionat nicăieri. Ea şi-a avut binecuvântarea dată pe tavă fără să lupte pentru ea deloc. Pentru Penina era ceva de apucat binecuvântarea pe care o avea. În schimb Ana a trebuit să-l aducă pe Samuel în viaţa ei cu multă rugăciune, multă amărăciune şi multe lacrimi. Adonai nu voia să-i dea Anei o binecuvântare măruntă, un copil la fel ca toţi ceilalţi, voia să-i dea pe unul din oamenii cei mai influenţi în istoria Israelului.
Văd mulţi oameni care au binecuvântări pe care eu mi le doresc. Ei le-au căpătat cu uşurinţă, eu trebuie încă să mă duc înaintea lui Adonai ca şi Ana. Poate vor mai trece ani buni până când îmi va răspunde, măcar că mi se pare că numai gândul la asta îmi rupe inima, totuşi cred cu toată inima mea că mă aşteaptă la final "un Samuel" şi nu o binecuvântare măruntă. Oricum s-ar numi binecuvântarea mea, eu o aştept, măcar că acum trebuie să ascult cum potrivnicul meu încearcă să mă facă să mă supăr pe Adonai, dar eu ştiu că răspunsul meu este pe drum, oricâte lacrimi mai trebuie să plâng şi oricâte rugăciuni mai trebuie să înalţ.

Bat Melech בת מלך
Cristina

2 comments:

  1. Te iubesc, tu binecuvantare scumpa si draga ce esti. Te-am vazut si in momentele tale bune si in momentele tale proaste si dupa ce am impartit 23 de ani o camera cu tine, inca mai cred ca toata inima mea ca esti cel mai real om pe care l-am cunoscut vreodata. Poti sa te enervezi pe mine ca iar te ridic in slavi, eu stiu una si buna...

    Bat Tzion

    ReplyDelete
  2. ... cred ca m-ai vazut in cele mai proaste momente ale mele si prin ele ai incercat sa vezi si ceva bun, multumesc.

    ReplyDelete