CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Sunday, October 4, 2009

Când fiul tău te va întreba într-o zi: „Ce înseamnă învăţăturile acestea, legile acestea şi poruncile acestea, pe care vi le-a dat Domnul, Dumnezeul nostru?” să răspunzi fiului tău: „Noi eram robi ai lui Faraon în Egipt, şi Domnul ne-a scos din Egipt cu mâna Lui cea puternică. Domnul a făcut, sub ochii noştri, minuni şi semne mari şi nenorocite împotriva Egiptului, împotriva lui Faraon şi împotriva întregii lui case; şi ne-a scos de acolo, ca să ne aducă în ţara pe care jurase părinţilor noştri că ne-o va da. Domnul ne-a poruncit atunci să împlinim toate aceste legi şi să ne temem de Domnul, Dumnezeul nostru, ca să fim totdeauna fericiţi, şi să ne ţină în viaţă, cum face astăzi. Vom avea parte de îndurarea Lui, dacă vom împlini cu scumpătate toate aceste porunci înaintea Domnului, Dumnezeului nostru, cum ne-a poruncit El.” Deuteronom 6:20-25

Nu am fii care să mă întrebe de ce ţin învăţăturile Torei, dar am fraţi şi surori (în Domnul) care o fac. A fost o vreme când intram în tot felul de polemici ca să mă justific, dar de fapt versetele de sus sunt răspunsul meu.
Eu eram roabă în ţara păcatului şi Adonai m-a scos de acolo cu mâna Lui cea puternică. Adonai a făcut sub ochii mei minuni şi semne mari împotriva păcatului din viaţa mea şi împotriva lui satan şi m-a scos din mâna lui, ca să mă ducă în Împărăţia pe care a promis-o prin prooroci. Adonai a poruncit să se ţină Legile şi poruncile Lui ca să mă tem de Adonai, ca să fiu întotdeauna fericită şi să mă ţină în viaţă, cum face astăzi. Voi avea parte de îndurarea Lui, dacă voi împlini cu scumpătate toate aceste porunci înaintea lui Adonai, Elohai, cum El mi-a poruncit. Aceste porunci nu sunt ca să-mi dea mântuire, nu au fost date cu acest scop niciodată, sunt pentru binecuvântarea mea. Le ţin pentru că eu cred că în "Tatăl luminilor, nu este nici schimbare, nici umbră de mutare" (Iacov 1:17) deci nici aşteptările Lui nu s-au schimbat; le ţin pentru că am primit mântuirea de la Unul care a ţinut toate aceste lucruri ca eu, având o neprihănire care se capătă prin credinţa în El, să pot să ţin toate poruncile pe care nu le puteam ţine când eram roabă păcatului.


Bat Melech
Cristina

No comments:

Post a Comment