CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Wednesday, October 14, 2009

Am fost în temniţă, şi aţi venit pe la Mine ...

Căci am fost flămând, şi Mi-aţi dat de mâncat; Mi-a fost sete, şi Mi-aţi dat de băut; am fost străin, şi M-aţi primit; am fost gol, şi M-aţi îmbrăcat; am fost bolnav, şi aţi venit să Mă vedeţi; am fost în temniţă, şi aţi venit pe la Mine.(Matei 25:35-36)

Ce ciudat mi se pare că Yeshua se identifică cu oameni care în mod normal sunt ignorați de noi, cei ”aleși."

Un om flămând și însetat este cu siguranță sărac și nu se cuvine ca noi cei ”binecuvântați” să stăm alături cu unul care poate că ”nu și-a plătit zeciuielile, de aceea duce lipsă”. Dacă cineva este gol, cum să-l îmbrac? Sigur poate să lucreze, de ce nu merge să se angajeze? Sigur cel care cerșește câștigă mai mult decât mine, iar eu nu încurajez cerșitul!

Dacă cineva este bolnav ... sigur a păcătuit și Domnul îl pedepsește de aceea suferă! Unul care este în închisoare? Să merg eu să vizitez un criminal? Cine știe ce a făcut omul acela, foarte bine că e închis, nu mă interesează!

Totuși Yeshua nu spune nicăieri ferice de voi că ați stat mult în părtășie unii cu alții, ferice de voi că ați învățat multe despre Mine. Căci am fost necunoscător și M-ați învățat, căci nu am avut ureche muzicală și Mi-ați cântat, eram analfabet și Mi-ați recitat poezii.

Nu, El care este slăvit în veci de veci se identifică cu criminalii, cu bolnavii și flămânzii!

Este prea mult pentru noi robii Lui (Matei 10:24) să Îl căutăm oriunde ar fi?


Bat Melech

Cristina

No comments:

Post a Comment