CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Saturday, May 1, 2010

Reminder to myself

Tu cunoşti că nu este alt Dumnezeu afară de Mine, şi nu este alt Mântuitor afară de Mine. Eu te-am cunoscut în pustie, într-un pământ fără apă. - Hoshea/ Osea 13:4-5

Am ajuns să știu că știu că Adonai e Mântuitorul, pentru că m-a cunoscut când eram în pustie și nu i-a fost rușine cu mine. M-a cunoscut când eram fără Apa Vie, fără El și totuși nu s-a îndepărtat de mine. Măcar că nu aveam nimic din El, nu aveam nici măcar puterea să-L cunosc, dar Lui nu i s-a părut că pierde prea mult să vină după mine în pustie. Nu avea nimic de câștigat, scumpul meu Domn... nu a avut nimic de câștigat niciodată de pe urma mea.
Nu numesc locul în care mă găsesc acum pustiu pentru că Îl am pe El care e Apa. Doar fără El aș fi în pustiu. Poate că nu înțeleg circumstanțele în care mă găsesc, dar și mai puțin înțeleg dragostea Lui ... încăpățânarea asta să caute până și cel mai minuscul bun în mine și să-l strângă parcă ar fi o comoară. Cum să mă lase din brațele Lui dacă nu m-a lăsat când zăceam în pustietate? Mai mult s-a făcut Apă pentru mine în locul unde m-a găsit și mi-a dres spărturile ... mi-a pus în inimă o dragoste pentru ce iubește EL, ca să simt că Îl cunosc. A lăsat o umbră care azi e și mâine nu mai știi că a fost, să iubească ce iubește El mai mult ... I-a pus pe evrei în inima mea și ca să încapă toți mi-a lărgit inima de am crezut că se va rupe. Dar nu s-a rupt. Dacă m-aș îndoi vreodată că mai am ceva din El în mine, dragostea pentru Am HaKodesh (poporul sfânt) din inima mea o să fie mărturia că încă Îl mai am pe El. Să nu uiți Bat Melech, să nu uiți...

Bat Melech בת מלך
Cristina

12 comments:

  1. Multumesc pentru gandurile tale Cristina ... azi, au fost special pentru mine ...

    ReplyDelete
  2. Mulțumesc de toate încurajările Cella. Să te binecuvinteze Baruch Hu! (Cel Binecuvântat)

    ReplyDelete
  3. Cristina ... se pare ca in geanalogia mea sunt evrei, bunicii la un moment dat au spus ceva confuz, apoi mi-au zis ca nu pot spune multe, au murit demult, mama nu tie nimic, nici nu vrea sa stie ... insa ciudat ... adanc in inima mea simt ca sange de evreu imi curge in vine ca sa nu mai spun ca unul din prietenii mei ce e evreu imi spune ca si fata ma da de gol si firea.
    Nu iti poti inchipui cat m-am bucurat cand am dat de tine si ... chiar de nu stiu o boaba de evreiasca ... inima mea tresare cand aude cantandu-se in evreieste ...

    ReplyDelete
  4. Dragă Cella, fie că ai sânge evreiesc, fie că nu, eu mă bucur mult că ai ales să îți iei timp să citești gândurile mele. Mă bucur de oricine iubește poporul evreu.
    Din toată inima mea, shalom!

    ReplyDelete
  5. Draga Cella , daca-mi permiti si mie o parere...
    Cind am inteles iubirea Tatalui pentru evrei , am suferit in inima mea din cauza ca nu apartin si eu acestui popor binecuvintat; apoi mi-am dat seama ca acest lucru nu inseamna ca pe mine ma iubeste mai putin , si ca este de mare pret in ochii Lui cel ce nu este evreu dar alege sa traiasca ca un evreu!
    Dorul de Israel mistuie inima mea in fiecare clipa!

    ReplyDelete
  6. Vreau sa cred ca intilnirea mea cu Yeshua in vremea pustiului vietii mele nu a ramas doar la nivelul unui pios exercitiu ascetic . El m-a cercetat atunci , a gasit uscaciune in mine , mi-a dat sa beau din Apa Lui si mi-a vindecat trupul . Apoi a avut rabdare pina cind mi-am dat seama ca Apa pe care mi-a daruit-o nu era ca oricare alta , pentru ca ceea ce aveam inainte nu putea satura setea de adevar a sufletului meu . Pot sa traiesc cu un pahar de apa pe zi , dar nu pot sa-mi astimpar setea . Daca doresc Apa Vie trebuie sa cobor in adincul sufletului meu si sa cercetez toate ungherele lui la lumina Adevarului divin .
    Asa cum foram in pamint pentru a gasi apa , tot asa trebuie sa foram in inimile noastre pentru a ajunge la Apa Vie . Daca foram doar la suprafata, nu vom gasi nimic si sintem in pericol de-a muri de sete sufleteasca! Cu cit foram mai adinc , cu atit Apa este mai limpede si mai rece, incit poti sa vezi totul cu ochii credintei fara sa mai fii insetat . Asta da afacere! O astfel de Apa chiar ca nu are pret! Iar Yeshua o daruieste gratis tuturor , cu conditia sa foram adinc dupa ea!

    Miercuri plec in Egipt-Sinai. Vreau sa vad cu ochii mei pustiul din care Adonai Si-a scos poporul.Sper ca asta sa ma ajute sa inteleg mai bine darul pe care l-am primit atunci cind , la rindul meu , am fost scoasa dintr-un pustiu , si sa pretuiesc asa cum se cuvine fiecare picatura din Apa Vietii!

    Acelasi anonim , cu drag

    ReplyDelete
  7. Hashem să te păzească și să-ți descopere lucruri sfinte pentru sufletul tău. Cred că e bine să vezi trecutul ca să înțelegi prezentul și implicit viitorul. Adonai să fie cu tine!
    Shalom

    ReplyDelete
  8. Am fost pe Sinai ... e superb!

    ReplyDelete
  9. Uite-ma si pe mine printre voi ma numesc Shirel locuiesc in Israel de 18 ani evreica din nastere si cu mare credintza in Kadosh Baruhu ,imi place tot ceea ce scrii si explici aici totusi nu inteleg de ce site-ul ti se cheama notzria?ESte crestina sau evreica nu ca ma intereseaza personal doar sunt curioasa .Eu invatza Kabbalah in Tzfat si-mi place tot ceeea ce scrii aici.Scriu si eu pe un forum romanesc despre iudaism despre religie si traditie mozaica.Voi reveni cu drag aici.Iti multumesc Cristina in numele poporului meu pentru ceea ce faci.Havoda Kodesh!Shirel

    ReplyDelete
  10. Shalom Shirel,
    mă bucur mult că citești blogul meu și că ai credință în HaShem. Am auzit multe lucruri bune despre evreii din Tzfat.
    De ce link-ul blogului meu este notzria? Pentru că nu sunt evreică dar urmez Derech HaShem. Notzria din cauză că Rabbinul meu, Yeshua, a fost din Natzeret.
    Iubesc Torah, Iubesc Israelul, Iubesc binele lui Am Segulah mai presus de binele oricărui alt popor din lume și vreau ca să inspir măcar un pic din dragostea asta pentru HaShem și Israel și în alții. Dacă reușesc sau nu, doar El știe, dar eu sunt datoare să încerc.
    Fii binecuvântată Shiriel și când îți amintești, zi o bracha pentru mine. Ești binevenită oricând pe blogul meu.

    ReplyDelete
  11. Anonim, acum am citit atenta, multumesc pentru ganduri. Poate ca nu mi-i in sange sangele evreiesc - nu stiu, insa ce stiu sigur e ca sangele lui Hristos imi curge prin vene si asta e vital.
    Daca sunt vie, e pentru ca El ma iubeste asa cum sunt ...

    ReplyDelete