CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Thursday, October 29, 2009

Eu nu am mai auzit de nici o religie, poate în afară de satanism, care să-și dedice atâta timp și efort ca să urască pe alții și să facă rău. Clipurile de mai jos sunt ”predici” ale imaamilor (echivalentul la preoți în Creștinism, rabbini în Iudaism) care dau pe față Islamul. Acești oameni sunt de-a dreptul ridicoli!









No comment
Bat Melech בת מלך
Cristina

No comments:

Post a Comment