CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Saturday, August 21, 2010

Oare asta-s eu?

Croiţi cărări drepte cu picioarele voastre, pentru ca cel ce şchiopătează să nu se abată din cale, ci mai degrabă să fie vindecat. - Evrei 12:13

Oare ăștia sunt pașii mei pe Cale? - Par mai mult urme de căzături decât cărări drepte ... Ce picioare schiloade mă poartă! Ce urme aiurea las!
Oare asta e chiar inima mea? - Bate cu putere de parcă ar fi. Suferă orice nedreptate de parcă ar fi. Dar nu iubește destul...
Oare ochii ăștia sunt chiar ochii mei? Varsă lacrimi de parcă ar fi. Privesc cu jind de parcă ar fi, dar nu văd dincolo de ce se vede...
Oare limba asta e chiar a mea? Vorbește de parcă ar fi. Răspunde aprins de parcă ar fi, dar nu mângâie destul.
Oare mâinile astea sunt mâinile mele?! Gesticulează de parcă ar fi. Lovesc de parcă ar fi, dar fac prea puțin.
Oare asta sunt chiar eu Adonai? Oare am fost vreodată? Oare voi fi vreodată ce știu că m-ai chemat să fiu?
Vindecă-mi picioarele și-atunci am să fiu în stare să spun ”călcați pe urmele mele întrucât și eu calc pe urmele lui HaMashiach!” Umple-mi inima de Tine și atunci am să fiu în stare să iubesc așa cum știu că mă iubești Tu pe mine. Închide-mi ochii, să văd dincolo de ce se vede ca să pot să deosebesc bine voia Ta. Dă-mi o limbă iscusită ca să știu să înviorez cu vorba pe cel doborât de întristare. Deschide-mi urechile să nu mă trag înapoi și nici să nu mă împotrivesc când aud vocea Ta. Dă-mi mâini în stare să zidească Malchut HaElohim!
Nu mă lăsa să trăiesc ca o frunză! Fă să însemne ceva viața mea! Nu m-am născut oricum așa că nu vreau să trăiesc și să mor oricum.
Dacă nu vii Tu cu mine, nu mă lăsa să mai merg. Facă-se voia Ta Adonai. Eu sunt aici.

Bat Melech בת מלך
Cristina כריסטינה

7 comments:

  1. N-a fost usor drumul pe care te-am urmat. Cand toti o dadeau in "hai sa-L simtim pe Domnul" si te mai miri ce alte experiente, te auzeam mereu "El a vorbit. Ne-a scris o carte. Nu va indepartati de la ea." Dar ceva in mine te-a ascultat si daca nu mi-a fost usor, si am descoperit Cuvantul Lui ca fiind singurul lucru din lumea asta pe care il pot atinge si e sigur din El. Mi-ai spus multe lucruri, si desi de multe ori ceea ce spuneai nu-mi era adresat mie, imi strapungea inima si ma facea sa imi doresc sa schimb ceva de dragul Lui. Limba ta e singura prin care Adonai ma mustra si primeste rezultate de la mine imediat:-) pentru ca nu as permite nimanui altcuiva sa-mi spuna lucrurile care mi le spui tu. Si asta din cauza ca nu cunosc umblarea nimanui atat de indeaproape si in cartea mea tu ti-ai cstigat dreptul sa mustri si daca nu stii ca o faci, pentru ca ti-am vazut viata. Multi dau din gura, tu chiar traiesti. S-ar prea putea sa nu ne mangai tot timpul urechile, dar sunt destui care o fac. Eu ii multumesc lui Adonai pentru tine, ca ti-a dat curajul sa spui adevarul si cand nu e popular. Mi s-a acrit de atatia predicatori care idealizeaza umblarea asta ca sa atraga convertiti, pentru ca adevarul este ca doare si inca tare sa-L urmezi pe Yeshua, de multe ori esti confuz, secatuit si trist, dar de fiecre data nu numai ca nu esti singur, dar stii cu toata inima ca nu esti. Mainile tale...n-o sa stau aici sa-ti cant o oda pentru ca sunt sora ta. Dar cei ce te cunosc si au umblat cu tine stiu cate dealuri ai batut, cati batrini ai luat in brate si i-ai mangaiat, cate batranele isi zic bunicile tale. Cu cati copilasi te-ai jucat si le-ai facut poze (desi nu sunt chiar "chemare ta":-))Daca iti doresti sa fi mai mult de dragul Lui, sunt convinsa ca El iti va da nu numai dorinta ci si infaptuirea. Motivul a tot ceea ce am scris...Bat Melech, tu ai luminat si inca mai luminezi in viata multori oameni. Nu ti-ai ascus lumina pentru ca nu era cea mai populara sau frumoasa dintre lumini..De noua ani de zile tu tot te tii pe cararea asta, si atata ai indreptat-o ca altii s-au oprit s-o vada. Si am sa-ti mai spun inca o data, faptul ca nu te opresti oricat ar da in tine, e o mare forma de dragoste, si pentru ei ca nu le iei in seama vorbele, si pentru noi pe care tu chiar ne binecuvintezi cu viata ta.
    Si acum am sa merg la blogul meu, ca vad ca iar nu ma pot opri din scris.

    Emma:-)

    ReplyDelete
  2. Citesc cu mare placere blogul tau. Sunt impresionata de calitatea sufleteasca pe care o descopar aici, in randurile tale.

    Nu am intelegerea suficient de cizelata sa pricep mereu tot ceea ce citesc,dar am sentimentul de bucurie cand parcurg ganduriel de aici.
    Multumesc si felicitari,tie Bat Melech-Christina

    ReplyDelete
  3. Annelise, multumesc mult pentru comentariu ... m-ai facut sa zambesc :)
    Fii binecuvantata, shalom!

    ReplyDelete
  4. Multumesc inca o data lui Adonai pentru acest loc , Baruch HaShem!
    Acest pasuk mie imi vorbeste despre iubirea pe care El a lasat-o in mine atunci cind m-a creat, despre felul in care , cu intelepciune, ar trebui s-o folosesc . Si ma face sa ma intreb daca ,intr-adevar , fac sau nu acest lucru .Daca nu , de ce? Daca da , cit?
    Iubirea lui Adonai este la fel ca El : infinita , transcendenta .Iubirea Lui nu accepta un partener adjectiv linga ea . Iubirea Lui nu se acorda , nu se masoara , nu se conjuga , nu se numara , nu se caracterizeaza . Iubirea lui nu se declara , nu se spune , nu se intreaba daca e sau nu ...
    Iubirea Lui trebuie iubita ,nu vorbita .Traita,nu teoretizata . Trebuie daruita , nu vinduta . Iubirea Lui inseamna timp si energie din tine pentru ceilalti atunci cind nici pentru tine insati nu ai . Iubirea Lui inseamna sa nu-i lasi pe ceilalti in eter strigind mut S.O.S. pentru ca tu n-ai inca raspunsuri la intrebari existentiale "complexe" care-ti bintuie mintea . Iubirea lui inseamna sa te cobori la nivelul celuilalt daca-i prea jos , pentru ca El Insusi S-a coborit din cer pentru tine pe vremea cind erai nimic si n-avea nici un motiv s-o faca .
    Suferinta din jur ma reduce la tacere . Ma paralizeaza , de multe ori . Imi aduc aminte din ce m-a scos , dintr-o ripa-nvolburata , din mlastini fara fund si doar pe El Il am ca si garant ca intr-o clipa n-as putea fi din nou acolo, sau chiar mai jos .
    Atunci imi pun "masca" cu zimbetul cel mai blind , cu privirea cea mai intelegatoare si blajina , cu auzul cel mai fin pentru durerea lor , cu miinile cele mai cuprinzatoare , cu picioarele cele mai zvelte si iuti , cu inima cea mai mare si sensibila . Ca sa pot fi pretutindeni , cu toate simturile si sa-i pot cuprinde pe toti . Si apoi imi dau seama ca n-am facut nimic . Si ma doare.Ce desertaciune!
    O , Doamne , Adevarul meu , fa sa fiu una cu tine , intru iubire fara sfirsit! Searbada e citirea , searbada ascultarea din carti ... Tu singur esti tot ce-mi doresc si tot ce vreau . Invatatii sa pastreze tacerea , amuteasca gura fapturii inaintea Fetei Tale! Vorbeste-mi , Doamne , Tu singur si spune-mi incotro s-o iau !

    Maria de Jesus .

    ReplyDelete
  5. Raman mereu uimita de felul in care scrii...emani Dumnezeu din tine...Dumnezeu sa te umple cu si mai mult har!

    ReplyDelete
  6. Si eu doresc sa ti urez acelasi lucru: ca Adonai sa te umple cu si mai mult din tot ce stie El ca tu ai nevoie!

    ReplyDelete