CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Tuesday, April 14, 2009

Tehillim 130


Din fundul adâncului, Te chem, HaShem!
Adonai, ascultă-mi glasul! Să ia aminte urechile Tale la techinnot sheli (cererilor mele)! Dacă ai păstra, HaShem, aducerea aminte a nelegiuirilor, cine ar putea sta în picioare, Adonai? Dar la Tine este selichah (iertare), ca să fii temut. Eu Îl aştept pe HaShem, sufletul meu (nefesh) aşteaptă şi în Devar-ul (Cuvântul) Lui nădăjduiesc. Sufletul (Nefesh) meu aşteaptă pe Adonai, mai mult decât aşteaptă shomrim (străjerii, păzitorii) dimineaţa, da, mai mult decât aşteaptă Shomrim (străjerii) dimineaţa.
Israele, pune-ţi nădejdea în Adonai, căci la HaShem este chessed (îndurarea), şi la El este belşug de pedut (răscumpărare)!
El va răscumpăra pe Israel din toate nelegiuirile lui.
Amen!


Bat Melech
Cristina

No comments:

Post a Comment