CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Wednesday, August 15, 2012

The Other side of the Cross

Am văzut acest video pe pagina lui Cella și am să-l posetz și eu pentru că merită văzut, iar pentru cei care înțeleg ebraică cred că vor fi mai binecuvântați decât doar citind subtitrarea în engleză.
Fiți binecuvântați!
Shalom!

Bat Melech בת מלך
Cristina כריסטינה

1 comment:

  1. E cu-adevărat răscolitor! eu acum înțeleg mai curat ce mult trebuie să mă bucure binecuvântările...binecuvântări venite de la Dumnezeu, dar, iată! și de la oameni,,,pentru că am simțit ca pe o binecuvântare timpul vizionării acestui clip, și al înțelegerii mesajului lui. Mulțumesc Cristina, îi mulțumesc și Cellei,,,vă îmbrățișez pe amândouă!!! vedeți ce frumos ne îmbogățește Creatorul....?

    ReplyDelete