CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Friday, April 9, 2010

Dezgustător

Ieri căutam ceva și din greșeală am dat peste o știre care m-a dezgustat complet. Era vorba despre 450 de căsătorii oficiate de organizația teroristă palestiniană, Hamas, doar în 2010. Aceste căsătorii sunt oficiate între bărbați maturi și fetițe de 6 ani. Acest ritual datează de pe vremea lui Mohamed, profetul Islamului, care s-a căsătorit cu Aisha când aceasta avea doar 6 ani și a trăit cu ea când avea doar 9 ani. A rămas căsătorită cu el până când a împlinit 18 ani și Mohamed a murit.
Mi se pare că i-au depășit cu totul pe țiganii noștri, dar asta probabil din cauza valorilor inspirate de Qur'an. Islamul este o religie dezgustătoare care încurajează pedofilia și promite ”martirilor„ (mai bine zis celor care decid să se arunce în aer în locuri publice ca să ucidă cât mai mulți infideli/evrei şi creştini) 70 de fete virgine. Orice altă religie promovează în viața după moarte un fel de înălțare spirituală, însă pentru musulmani înălțarea spirituală constă în a avea un harem de femei. Pentru asta sunt în stare să se omoare ca să dobândească o viață după moarte plină de plăceri sexuale. Nici măcar sataniștii nu urmează așa crez. Dezgustător de-a dreptul.
Cu astfel de oameni au de luptat zilnic evreii israelieni, cu oameni care nu au nici un principiu moral, pentru care viața altora nu are nici o valoare. Adonai să facă cu ei ce știe că mie mi s-a făcut geață doar privind acest video.




Bat Melech בת מלך
Cristina

5 comments:

  1. ce trist si intr-adevar dezgustator. cum pot sa le fure asa copilaria...cica religia pacii....ma indoiesc. Adonai nu de aia ne binecuvinteaza cu copii pt a ne satiface dorintele pacatoase. dar asta e prea de tot. Adonai sa judece!!si sa faca dreptate fetitelor care nu au nici o vina.

    ReplyDelete
  2. Ralu, cred că nimeni nu ştie atâtea porcării despre islam ca tine ... tot respectul că ai avut răbdare să înveţi, ştiu că ai inimă pentru arabi şi apreciez mult comentariul şi că numeşti răul rău şi binele bine. Adonai să te binecuvinteze!

    ReplyDelete
  3. Daca tot a venit vorba despre islam ti-as cere sfatul intr-o problema : prietena mea din facultate a plecat in Franta sa lucreze ; acolo , fiind singura , si-a facut un prieten (care a devenit iubit) ce provine dintr-o familie mixta: mama , frantuzoaica crestina si-a urmat sotul in Maroc , deci tatal este musulman si este descendentul unei familii cu traditii vechi (au nu stiu ce fel de titlu nobil) care , cica , ar fi luptat in razboiul de independenta a Marocului(daca exista asa ceva , eu habar n-am , ca nu cunosc istoria acestei tari si nici nu ma intereseaza s-o aflu );
    El s-a nascut in Maroc , dar la 18 ani a plecat la studii in Franta si acolo a ramas , s-a "occidentalizat",isi viziteaza parintii de doua ori pe an , de Paste si de Craciun ; nu stiu ce si cum sarbatoresc , oricum mi se pare ca n-au nici un dumnezeu , asa , romaneste vorbind;
    Cei doi locuiesc impreuna de ceva timp , cica asa-i "modern", s-ar zice ca el ar fi de asemenea un tip emancipat , care nu tine seama de doctrina musulmana,"crede" - precum ea -intr-un fel de dumnezeu propriu pe care l-au construit dupa cum ii duce mintea , in rest viata merge inainte , toate bune si frumoase .
    Tot am incercat sa-i spun ca nu face bine ceea ce face , in toate variantele :ironic dar si l-a modul cel mai serios cu putinta , cu argumente din Scripturi , atit cit m-am priceput , dar imi spune ca el este "alesul" si ma intreaba "unde este
    stiinta in religie si in toate ritualurile pe care ea le impune ".
    Este departe de a-l cunoaste pe Adonai , dar cum s-o las sa se rataceasca?
    Ar mai fi multe de povestit , dar cred ca ,in linii mari , ai inteles care-i povestea , asa ca daca ai un sfat in lumina intelepciunii lui Adonai , atunci eu astept si poate nu va fi nici pentru ea prea tiirziu .
    Todah al ezra .

    ReplyDelete
  4. Îmi pare tare rău de prietena ta. Mai ştiu cazuri în care fete "infidele" (cum le numesc ei) le-au căzut în plasă.
    Ştiu că mulţi m-ar considera rasistă sau că din cauza afinităţii faţă de evrei, mă simt datoare să urăsc arabii. Nici vorbă. Nu urăsc toţi arabii. Există arabi care urmează zorostrianismul şi există arabi creştini, care nu sunt influenţaţi de Qur'an şi care sunt mai normali.
    Am avut nefericirea să vorbesc cu aşa zişi musulmani emancipaţi (care după părerea mea e o contradicţie în termeni). Doar pentru că un musulman nu are destulă disciplină să-şi ţină religia, nu înseamnă că ar renunţa vreodată la ea (fără ajutor divin) doar din cauză că s-ar fi emancipat.
    Toţi arabii musulmani se află sub legături demonice grave şi părerea mea este că orice ai face să încerci să-i spui prietenei tale nu va funcţiona, ci din contră, probabil că te va considera doar o persoană cu vederi înguste, deoarece se află sub influenţa acestui duh de Islam, care doreşte să pozeze altfel decât este în realitate. Probabil că singurul lucru pe care poţi să-l faci pentru ea este să te rogi ca Adonai să o lumineze (că doar El poate) şi să rupă legătura aceasta de peste viaţa ei.
    Mi-aş dori să pot să-ţi spun mai mult de atât, dar cunoscând mentalitatea musulmanilor, fie ei cât de liberi, ştiu că nu există nici un argument logic pe care cineva să-l audă şi să se schimbe. Este nevoie de Ruach Adonai în aşa situaţie...
    Fie voia lui Adonai ca ea să fie eliberată cât mai repede şi să nu ajungă să-şi distrugă viaţa, ceea ce inevitabil se va întâmpla dacă ajunge să facă legământ cu cineva prins în această religie.
    Îmi pare rău dacă răspunsul meu nu te-a ajutat prea mult. Fie ca Adonai să te călăuzească şi să-ţi dea putere să o porţi înaintea Lui în rugăciune.

    ReplyDelete
  5. Daca se poate as vrea sa adaug si eu ceva la ceea ce a spus Anonymous mai sus. Vreau sa iti spun ca si eu am fost in aceasta situatie, am avut un iubit musulman si am fost cu el timp de 5 ani.imi spuneau multe prietenii mei, incurajari sau "descurajari" (ar fi un subiect mult mai amplu ca sa il dau aici :) ) dar vreau sa spun ca am rezistat si am "luptat" cu toti prietenii mei ca sa imi spun ca el este "the one" asa cum spune si prietena ta. Stiu sentimentul atat de bine, nu ai idee. am fost si la el in tara si cred ca numai Dumnezeu m-a tinut intreaga si nevatamata! Chiar cred asta acum. De ce spun acum....pentru ca nu mai sunt cu el....m-a parasit pentru ca nu am vrut sa renunt la religia mea pentru el (si nici el nu a vrut la a lui pt mine)fiecare spera in "gradina" lui. M-a parasit intr-o zi pur si simplu nu mi-a dat decat un e-mail in care a spus ca asa e mai bine. Dupa atatia ani ce despartire nu? Oricum Dumnezeu a stiut cel mai bine cum sa mi-l ia din inima, si i-as recomanda prietenei tale sa nu se incurce intr-o casatorie cu un musulman. El are dreptul sa o bata, are dreptul la copii, are dreptul sa faca absolut ce vrea, ea nu are nici un drept. O va duce la el in tara intr-un final garantez asta oricat de "ne-religios" spune ca e si acolo va fi un iad pentru ea, pentru ca acolo el are drepturile depline, ii poate lua chiar si pasaportul ca sa nu poata parasi tara. Are multe drepturi el acolo, iar ea va fi decat o zdreanta. Oricat de romantici par a fi afara din mediul lor Islamic, se vor intoarce la ei in tara pentru ca asta e, si ele vor fi umilite cum nici nu isi poate imagina. pentru ei casatoria este doar un contract semnat atat nu un legamant intre cei doi inaintea lui Dumnezeu. Stiu de ce spun asta, am studiat mult si inca mai am de studiat recunosc, el de exemplu s-a casatorit nu mult dupa ce m-a lasat pe mine (halal iubire nu?) acum e divortat si casatorit cu alta. De aia zic ca ei oricat de buni" par cand vine vb de religie face ORICE nu conteaza peste cine va calca. Ei spun simplu "divortez, divortez, divortez" si gata au scapat fara tribunal etc, pe cand ea are multe de facut si poate dura ani si ani, plus copiii vor merge la el fara nici o discutie!!! Asta e legea islamica. Eu i-as da un sfat sa cerceteze bine (fara sa il intrebe pe el ce si cum) Islamul si sa vada cum e apoi sa se hotareasca la a se casatori cu el sau nu. Sa vada ce implica asta. Cum am spus, in afara tarii lui poate parea destul de normal si de ok si de super, dar odata intorsi in tara lor va fi vai si amar mai ales daca ea nu paraseste credinta ei. Ei nu cred ca Isus este Fiul lui Dumnezeu, si pentru ei asta e blasfemie, plus multe altele, iar ea deocamdata crede asta (banuiesc) si asta va fi un conflict puternic oricat spune el ca o iubeste! Crede-ma stiu ce spun. I've been there! Sper ca am fost de un ajutor cat de mic ar fi fost el. Raluca

    ReplyDelete