CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Wednesday, April 28, 2010

Veghetorul

Cuvântul Domnului mi-a vorbit astfel: „Ce vezi, Ieremio?” Eu am răspuns: „Văd un veghetor.” Şi Domnul mi-a zis: „Bine ai văzut; căci Eu veghez asupra cuvântului Meu ca să-l împlinesc.” – Yirmiyahu / Ieremia 1:11-12
Nu sunt pe pământ de prea mult timp, doar de 28 de ani, dar cred că până acum am învățat un lucru sigur și anume că 5 oameni se pot uita la același lucru și să vadă din 8 perspective diferite. Acesta nu este un lucru neapărat rău. E bine să vezi lucrurile altfel pentru că Adonai nu te-a făcut la fel ca toată lumea. Nu trebuie să vezi lucrurile la fel ca ceilalți oameni, dar e absolut esențial să vezi lucrurile ca și Adonai.
Când Adonai te trece printr-o situație și te întreabă ”ce vezi?”, tu poți să răspunzi: ”văd că Adonai sigur mă pedepsește pentru ceva”, sau ”văd că Adonai a uitat de mine”, sau ”văd că mereu mi se trece dreptul cu vederea”, sau poți să alegi să vezi prin credință. Și știi ce vede credința? În mijlocul unei situații disperate, în mijlocul focului, în mijlocul fricii, în mijlocul întunericului, acolo de unde nu poți să ieși, acolo unde nu mai știi nimic decât să tremuri, de acolo poți să vezi cu ochii închiși un Veghetor care veghează asupra promisiunii Lui ca să o împlinească! El veghează asupra Cuvântului Său ca să îl împlinească! El nu promite degeaba și nici nu vorbește pentru că nu are altceva mai bun de făcut. Nu! Atât de prețios este fiecare cuvânt care iese din gura lui Elohim încât El, Regele Universului Își ia timp ca să stea de pază asupra cuvintelor Lui ca să le împlinească. Poți să alegi să Îl vezi pe El care veghează, sau poți să alegi să vezi starea ta și circumstanțele disperate.
Când Yirmiyahu a văzut Veghetorul, Adonai i-a spus ”bine ai văzut”. E bine să îți spună Adonai că ”vezi bine”, că vezi lucrurile la fel ca EL. Dacă ți-a promis un lucru, atunci nu are cum să nu îl împlinească. Nu lucrul promis e imposibil, ci ca Cel care l-a spus să nu îl împlinească!
Domnul face să tune glasul Lui înaintea oştirii Sale, căci tabăra Lui este foarte mare, şi Cel ce împlineşte cuvântul este puternic.” - Ioel 2:11
Cu armată păzește Adonai ceea ce a promis. Cu putere, nu cu iluzii, nu cu închipuiri. Adonai nu e om să spună un lucru și să se răzgândească atunci când ți-e lumea mai dragă. Dacă Adonai spune că nu te lasă, păi fii sigur că mai bine mută cerul și pământul decât să Își încalce cuvântul!

Bat Melech
בת מלך
Cristina

4 comments:

  1. Ce-as putea sa-i spun unei persoane de 75 de ani , bolnava de cancer, care se deplaseaza dificil - asa ca nu iese afara din casa - si care locuieste singura intr-o casa in care numai mila lui Adonai n-a lasat-o sa inghete de frig asta-iarna? (retorica intrebarea).Si care citeste Scriptura .
    In situatia in care se afla nu stiu ce vede , nu stiu daca-L vede pe Cel ce vegheaza asupra ei , nu stiu daca-si vede starea la fel cum o vede El , dar stiu ca asteapta de la mine(noi) sa-i alinam durerea . Ieri , dupa aproape 2 ore de discutii si stat impreuna , n-am mai fost in stare de nimic .
    Doamne,cit de neputincioasa este medicina fara El!

    ReplyDelete
  2. Chris, recitind articolul si in lumina la cate ti s-au intamplat zilele astea, ma binecuvintezi cand vad ca nu e vorba numai de cuvinte la tine. Tu ce scri traiesti 100%. Multumesc, de articol si de incredere.

    Maria, Domnul sa-ti dea putere sa continui sa faci ceea ce faci. Cred ca unui om ii trebuie tarie sa poata infrunta durerea in vietile altora si sa nu fuga de ea prefacandu-se ca nu exista numai pentru ca nu are raspunsuri la intrebari dificile.
    Fi binecuvantata si multumim ca impartasesti cu noi.

    Emma

    Emma

    ReplyDelete
  3. Nu cred că e nimic de zis ...cred că prin faptul că ai fost acolo Adonai din tine a mers acolo petru că îi pasă de această persoană. Ce poți să mai zici când un suflet e prins în neputiință? Asculți doar ce i-a mai rămas omului de zis și te rogi ca rugăciunile tale măcar să o ajute. Știu că nu e ușor să stai să vezi un om redus la așa stare, dar gândește-te că tu ești om și simți așa pentru el/ea, atunci ce simte Adonai?
    Nu cred că e nimic de zis... cred că doar taci și înțelegi că Adonai e în control absolut până și în lucruri aparent nedrepte.

    ReplyDelete
  4. Multumiri nu mie , ci Lui , pentru ca are rabdare cu mine si-mi calauzeste inima catre Adevar ,ca sa nu fiu socotita de rusine atunci cind va veni in Slava cu ingerii Lui!

    ReplyDelete