CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Friday, April 30, 2010

Citate ale unor femei ...

Schimbarea este inevitabilă, creșterea este intenționată. - Carolyn Coats

Nu-ți fie teamă de distanța dintre visele pe care le ai și puterea de a le împlini, dacă ai puterea să le visezi, ai și puterea să le împlinești. - Belva Davis

Orice reușită începe cu decizia de a încerca. - Anon

Oricine are puterea să facă pe altcineva fericit, unii prin doar simplu fapt că intră într-o încăpere, alții prin faptul că ies dintr-o încăpere. - Anonim

Experiența este un învățător dur, mai întâi îți dă testul, apoi te învață. - Anon

Credința e ca și un radar care vede pe timp de ceață - realitatea lucrurilor de la o distanță pe care ochiul uman nu o poate vedea. - Corrie ten Boom

Fericirea nu e destinația la care ajungi ci este felul în care călătorești. - Margaret Lee Runbeck

Nu vreau să ajung la sfârșitul vieții mele și să aflu că am trăit doar lungimea ei ci vreau să pot să trăiesc viața în toată plinătatea ei. - Diane Ackerman

Prețul pe care îl plătești atunci când renunți este că mereu vei trăi cu întrebarea ”cum ar fi fost dacă aș fi mers mai departe?” - Anon

Nu poți să decizi când și unde ai să mori, dar cu siguranță poți să decizi cum ai să trăiești acum. - Joan Baez

Am vrut un final perfect. Acum după un drum greu, am învățat că unele poezii nu rimează și că unele povești nu au un început clar, sau poate au un mijloc ciudat și un final și mai ciudat. Viața este despre a nu știi, despre a fi forțat să te schimbi, să știi când se ivește o ocazie și să știi să profiți de ea din plin fără a știi ce se va întâmpla în continuare. - Gilda Radner

Bat Melech בת מלך
Cristina

No comments:

Post a Comment