CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Friday, April 23, 2010

Corul Shira Chadasha









Bat Melech בת מלך
Cristina

2 comments:

  1. Doamne, odata ai zis:"Iata ca strigatele Israelitilor au ajuns pana la Mine" (Exodul 3:9)
    Asculta, Doamne strigatele lor si pazeste-i de toti cei care vor sa le ia viata. Multumesc pentru cantece.

    Shabbat Shalom

    ReplyDelete
  2. "S-ajunga pin-la Tine plinsoarea celor prinsi;
    cu bratul Tau puternic pastreaza-i in viata pe cei sortiti pieirii.
    In inima vecinilor de sapte ori sa-ntorci
    batjocura zvirlita asupra Ta , Stapine.(Ps.79)

    "Stapine Dumnezeu , Tu , Cel Atotputernic ,
    cit timp sa te mai minii pe ruga alor Tai?"(Ps.80)

    Iar noua ,da-ne Doamne , intelepciunea cea cu care ai creat lumea ca sa ne alipim si noi de acest popor binecuvintat!

    Cristina , multumesc . Shabat Shalom v'Shavua Tov!

    ReplyDelete