CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Tuesday, April 20, 2010

יום העצמאות‎ - Ziua Naţională a Israelului

יום העצמאות‎ Yom Ha'atzmaut - Ziua naţională a Israelului.
Astăzi se împlinesc 62 de ani de când HaShem, prin Ben Gurion a declarat pământul evreilor, Statul Israel. Adonai i-a făcut una din cele mai puternice ţări din lume, atât pe plan cultural, tehnologic, militar şi ştiinţific. Una din cele mai mici ţări (ca şi suprafaţă) din lume, are parte de mai multă atenţie decât marile puteri ale lumii. Israelul este înconjurat de 22 de ţări arabe, cu o suprafaţă de 640 de ori mai mare decât a Israelului. Potrivit cu toate statisticile, Israelul ar fi trebuit de mult ras de pe faţa pământului, însă Adonai e Cel care se luptă pentru ei şi nu doar că nu sunt învinşi dar sunt biruitori în aproape toate luptele lor.
Fie ca Adonai să îi întărescă şi să îi facă în continuare cap şi niciodată coadă, să facă Faţa Lui să strălucească peste ei şi să le dea pacea Lui. Dar mai mult decât orice, îmi doresc pentru evreii mei dragi să li se ridice vălul de pe ochi şi să Îl vadă pe Yeshua ca Mashiach. Atunci înălţarea lor va fi completă... LA MULŢI ANI ISRAEL!!!!!!!!!










Bat Melech בת מלך
Cristina

1 comment:

  1. In aceasta importanta zi pentru Medinat Yisra'el , inima mea s-a oprit asupra binecuvintarii date de Insusi Adonai prin Moshe catre Aaron fiilor lui Israel ;
    asa ca - din inima - cu iubire si speranta ca El sa-si implineasca Cuvintul Lui asupra lor , fac si eu aceasta urare evreilor de pretutindeni :

    "Sa te binecuvinteze Domnul si sa te pazeasca!
    Sa caute Domnul asupra ta cu fata vesela si sa te miluiasca!
    Sa-si intoarca Domnul fata Sa catre tine si sa-ti daruiasca pace!"

    ReplyDelete