CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Monday, April 19, 2010

יום הזכרון - Ziua comemorării soldaţilor Israelieni căzuţi la datorie

יום הזכרון - Yom HaZikaron
Este o zi de aducere aminte a celor care au luptat pentru independenţa Israelului şi pentru cei care s-au jertfit de-a lungul timpului ca să menţină Israelul pe harta lumii.
Anul trecut s-a onorat memoria a
22. 570 de soldaţi Israelieni căzuţi la datorie. Nu există nici o familie din Israel care să nu fi pierdut pe cineva drag sau să fi fost înrudit cu cineva care a fost ucis în războaiele Israelului.
Toţi cei ce iubiţi Israelul, rugaţi-vă pentru pacea şi binecuvântarea lor. Fie ca Adonai să-i întărească în continuare şi să-i facă de temut înaintea duşmanilor lor. Am Israel Chai! Poporul Israel trăieşte!



Cântecul se numeşte ארים ראשי "Arim Roshi" - Îmi voi ridica/înălţa capul

Merg acum pe drumul prezentului
ca şi un copil ce umblă în necunoscut
mâinile îmi sunt întinse
cerând ajutor să continui să merg cu tine
şi pe marginea drumului, florile parcă şi-au pierdut identitatea
şi caută o rază de lumină care să le ajute
cu încă puţină apă
din fântânile înţelepciunii
care să le mai dea puţină speranţă

Îmi voi ridica/înălţa capul
Îmi voi ridica privirea spre munţii din depărtare
şi vocea mea se va auzi ca un ţipăt
ca şi rugăciunea unui om
iar inima mea va striga
"de unde îmi va veni ajutorul?"

Trec acum prin locuri noi
paşii îi fac încet
Ce se găseşte acolo ce nu am găsit aici?
Am întrebat un trecător:
"ce păzeşti în inima ta?"
- pe mai marele cetăţii a cărui întreg trecut şi-l duce în spate
pe cel care priveşte în jur şi se uită la lumea lui
când prezentul e prea greu
nu spune un cuvânt
îmi voi ridica/înălţa capul să privesc înspre mâine

Îmi voi ridica/înălţa capul
Îmi voi ridica privirea spre munţii din depărtare
şi vocea mea se va auzi ca un ţipăt
ca şi rugăciunea unui om
iar inima mea va striga
"de unde îmi va veni ajutorul?"


Bat Melech בת מלך
Cristina

2 comments:

  1. Draga Cristina , te iubesc pentru felul in care stii sa iubesti poporul evreu .
    Unesc inima mea cu a ta si cu a tuturor celor care au aceleasi sentimente si le zic :

    "Rugati-va ca in Ierusalim sa se coboare pacea :
    toti cei care iti sint prieteni sa aiba traiu-n tihna ;
    pe zidurile tale sa se aseze pacea
    si liniste sa fie intru cetatea ta!"(Ps.122)

    Iar tuturor evreilor care citesc acest blog , ca raspuns la durerea din inimile lor ,imi permit sa le amintesc cine este Aparatorul lor :

    "De n-ar fi fost de partea noastra Domnul , cine-ar fi fost cu noi?
    s-o spuna Israel intr-una!
    De n-ar fi fost de partea noastra Domnul , cine-ar fi fost cu noi
    cind am fost atacati de oameni,
    cind ura lor aprinsa
    ne-ar fi-nghitit de vii?
    Atunci am fi fost dusi de ape ,
    am fi fost doboriti de unda viiturii ,
    am fi fost coplesiti
    de apele involburate.

    Slavit sa fie Domnul,
    caci n-a facut din noi
    o prada pentru coltii lor!
    Ca pasarea-m scapat
    din lat de vinator,
    caci latul a fost rupt
    si-am fost eliberati.

    Avem ca ajutor Numele Domnului
    Cel care a facut si cerul si pamintul!"
    (Ps.124)

    Pacea lui Yeshua sa se coboare peste Israel!

    ReplyDelete