CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Tuesday, March 22, 2011

Poți să numeri stelele?

Şi, după ce l-a dus afară, i-a zis: „Uită-te spre cer, şi numără stelele, dacă poţi să le numeri.” Şi i-a zis: „Aşa va fi sămânţa ta.” Bereishit/Geneza 15:5

Avram își dorea un fiu, dar chiar și unul i se părea imposibil. Nu îndrăznea să își dorească nici doi și nici trei, doar unul... dacă ar avea măcar unul... dar nu era posibil. Adonai îl vede pe Avram că își înțelege bine circumstanțele. Îl vede frământat de dorința neîmplinită și-l vede cum a început să numere, dar a ajuns până la 1 și 1 deja îi pare infinit și imposibil. Adonai îl cheamă: ”Avrame, nu te teme; Eu sunt scutul tău, şi răsplata ta cea foarte mare”, după care îl scoate afară și-i spune: „Uită-te spre cer, şi numără stelele, dacă poţi să le numeri.” Şi i-a zis: „Aşa va fi sămânţa ta.” Cu alte cuvinte ”Avrame ai impresia că-ți dorești imposibilul și e prea mult pentru Mine? Doar cu imposibilul Mă provoci?” Avram ascultă și începe să numere: 100, 1000, 1000000... se oprește și crede, pentru că dintr-o dată a înțeles că nici să fie matematician tot n-ar găsi imposibilul pentru Adonai.
Poate că te-ai apucat să-ți dorești imposibilul, adică un imposibil așa de imposibil încât chiar să nu fie posibil în nici un fel, de niciunde, sub nici o formă și cu nici o minune. Și chiar îți dorești imposibilul ăsta. Nu-ți dă odihnă noaptea, gândul ți-e numai acolo și tot ce te reprezintă se definește prin imposibilul pe care ți-l dorești. Nu mă refer că ți-ai dori o mașină tare sau să-ți aterizeze avionul pe acoperișul blocului, ci la dorințe care au în vedere mai mult decât trupul și sufletul. Dorințe din acelea care te fac să te sfârșești înaintea lui Adonai. Și poate te-ai apucat să numeri și ai ajuns până la 1 și ți se pare că 1 e un număr prea mare până și pentru Adonai. Stai liniștit că tiparul e la fel ca și cu Avram. Dacă tot te-ai apucat să-L provoci pe Adonai, apoi provoacă-L serios și îți garantez că omenirea încă nu are capacitatea să enunțe un număr destul de mare încât Adonai să rămână mască și să spună ”no asta da provocare!”
Găsește tu cel mai imposibil lucru la care te poți gândi și Adonai o să-ți spună sigur ”doar atât?!” Niciodată n-ai să poți să-ți dorești mai mult decât poate El da, dar El nu dă doar pentru că tu îți dorești, ci îți dă în momentul în care știi, că știi, că știi, că ai cerut un lucru limitat unui Dumnezeu nelimitat.

Bat Melech בת מלך
Cristina כריסטינה

5 comments:

  1. Multumesc pentru mesajele tale pline de viata si speranta, centrate pe cunostinta a "CINE" este EL, Adonai! Multumesc:)

    ReplyDelete
  2. Fii binecuvântată și mulțumesc pentru comentariu :)

    ReplyDelete
  3. Cred ca nu exista din partea omului cerere tip surpriza surprinzatoare care sa-i provoace lui Adonai o provocare provocatoare. Noi sintem, insa, cei mereu surprinsi de motivul pentru care Adonai implineste imposibilul nostru oricind posibil pentru El.
    Acum 18 ani si jumatate mie mi-a implinit un vis atit de imposibil incit ziua sau noaptea nu-l puteam visa, in cuvinte nu-l puteam cuvinta si nici in numere numara, doar in inima mea mut exista si doar El il vedea si stia. Visul acesta imposibil este astazi realitate pentru mine si inca vis pentru cei care ma vad si nu inteleg ca Adonai este atit de credincios incit nu cere niciodata inapoi ceea ce a dat din insusi credinciosia Lui.
    Mi-am zis apoi sa nu-i mai cer un alt vis, cel putin nu unul la fel de imposibil, din moment ce mi-a dat deja unul atit de imposibil incit vazindu-l sa nu crezi. Mi-era de bun simt si de rusine. Pina recent, cind am inteles ca n-ar fi Tata daca, venind iarasi in fata Lui cu visul meu imposibil, ar zice: "mno, gata, ce mai vrei, tie ti-am dat deja." (Matei 7:9-11)

    ReplyDelete
  4. Avram isi dorea, poate, un copil care sa-i mosteneasca averea si sa-i duca mai departe numele. Adonai i-a dat un fiu care sa-I duca mai departe Legamintul, macar ca Sara nu i l-a oferit Lui. Yitzak a fost, poate, copilul fagaduintei (Bereshit 18:14) mai mult decit cel al rugaciunii. Samuel si Ioan Botezatorul au fost copiii rugaciunii, macar ca si Zaharia si-a auzit promisiunea din gura ingerului la momentul la care visul lui devenise de doua ori imposibil. Vise imposibile, care s-au implinit prin rugaciune staruitoare inaintea Lui exact in momentul in care, omeneste vorbind, totul era imposibil, dar Ana si Elisabeta nu au cerut consultanta la un centru familial si nici nu au apelat la tehnici de inseminare in vitro..
    Doar ca apoi copiii au fost al Lui.
    De aceea ma intreb , oare Adonai imi indeplineste visul meu pamintesc pentru nevoile mele trecatoare sau pentru Slava Lui?
    Am ajuns sa cred ca Adonai vrea ca in implinirea visului meu imosibil sa se oglindeasca Slava Lui pentru ca eu, daca nu din credinta, atunci fie si macar pentru ca mi-a transformat un vis de pamint intr-unul de cer, sa-i ramin credincioasa in veci, iar cei care-O strevad sa stie ce Dumnezeu avem si sa nu mai rataceasca departe de pasunea Lui.

    Maria de Jesus.

    ReplyDelete