CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Sunday, November 1, 2009

Dacă trăim prin Duhul, să şi umblăm prin Duhul

Dacă trăim prin Duhul, să şi umblăm prin Duhul. - Galateni 5:25

Toţi care au crezut în Jertfa lui Yeshua, au fost născuţi la o viaţă nouă, toţi au primit viaţă prin Ruach HaKoddesh (Duhul Sfânt). Unii spun că asta este tot ceea ce contează, să ai viaţă prin Duhul, să ai mântuire.
După modelul "nu mă interesează dacă eu sunt ultimul din Împărăţie, chiar dacă îmi prinde haina la uşă, măcar sunt acolo". Fraţilor şi un om în comă este în viaţă şi cineva poate să spună că e destul, dar este?
Dacă am primit viaţă prin Duhul, este destul? La fel cât e destul pentru un om inconştient care respiră. Dacă trăim prin Duhul să şi umblăm prin Duhul. Cum? Aducând rod. (Galateni 5:22-23)
Dacă în viaţa ta nu se vede rodul Duhului, la ce îţi slujeşte că eşti viu în Duhul? Te poţi lăuda cum se poate lăuda un bolnav cu o comă. Respiri. Felicitări!
Credinţa în Yeshua ne-a dat dreptul să respirăm ... dar nu trăiesc doar să respir, să încălzesc un scaun într-o congregaţie oarecare, trăiesc să aduc rod pentru Împărăţia lui Adonai.

Bat Melech בת מלך
Cristina

No comments:

Post a Comment