CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Wednesday, November 4, 2009

Lupi în haine de oi

Păziţi-vă de prorocii mincinoşi! Ei vin la voi îmbrăcaţi în haine de oi, dar pe dinăuntru sunt nişte lupi răpitori. Îi veţi cunoaşte după roadele lor. Culeg oamenii struguri din spini sau smochine din mărăcini? Tot aşa, orice pom bun face roade bune, dar pomul rău face roade rele. Pomul bun nu poate face roade rele, nici pomul rău nu poate face roade bune.

Orice pom care nu face roade bune este tăiat şi aruncat în foc. Aşa că, după roadele lor îi veţi cunoaşte. –Matei 7:15-20


Un lup care poartă haine de oaie rămâne tot lup. Nu poți să-l recunoști după ceea ce poartă, ci doar după rod. Tot așa un om care se preface foarte spiritual, care spune toate lucrurile potrivite, se roagă folosind cele mai alese cuvinte, cântă extraordinar, adică totul pare în aparență să califice persoana respectivă ca fiind oaie, nu schimbă cu nimic faptul că rămâne lup. Satan vine ca un înger de lumină, pentru că știe că omul se uită la ceea ce izbește ochii. Dacă în viața unui om nu se vede roada Duhului, atunci nu contează nici talentul lui/ei de a vorbi, a cânta sau a se preface. Și roada Duhului este: dragostea, bucuria, pacea, îndelunga răbdare, bunătatea, facerea de bine, credincioşia, blândeţea, înfrânarea poftelor. Galateni 5:22-23. Dacă cineva are aceste lucruri se califică să fie oaie.

Cineva care se laudă că are Duhul lui Adonai, că este înzestrat cu daruri care mai de care, nu impresionează deloc atâta timp cât nu are rodul/ dovada Duhului în el.

Căci Împărăţia lui Dumnezeu nu stă în vorbe, ci în putere. 1 Corintei 4:20


Bat Melech בת מלך

Cristina


No comments:

Post a Comment