CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Thursday, November 12, 2009

Cum Te văd...

Mintea nu-mi mai era destul, mi-am pus inima să-nțeleg
Cu limite impuse minunile le leg
Chiar de-i adâncă groapa în care sunt
Chiar de-s făcută din pământ și văd numai pământ,
De groapa mi-e adâncă, Ești mai adânc de-atât
Și Ești mai mare decât tot ce mi-e urât.
Sunt un fir de praf legat de-ncălțămintea Ta
Și chiar de-s multe căi, rămân pe calea Ta!

Încă respir chiar de m-am înnecat
Măcar că sunt la strâmtorare, mă simt la loc lat
Astupată-n noroi ... ciudat... mă simt curată
Căci mâna ce mă ține, e mâna Ta de Tată,
Și chiar de nu Te văd, nu mai sunt singură,
Dragostea din inima Ta în inimă-mi picură.

Te-am auzit strigându-mă ... m-am oprit
Și ochii mei închiși la Tine au privit
Te-am văzut atât de mare ... îndrăgostit de un nimic,
Ca un secerător bogat, îndrăgostit pe viață de un spic...

Bat Melech בת מלך
Cristina

No comments:

Post a Comment