CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Thursday, February 26, 2009



"Rachamana" este un niggun (cântec evreiesc) care tradus înseamnă
"Fie ca Cel Milostiv, care răspunde săracilor, să ne răspundă nouă. Fie ca Cel care răspunde oamenilor cu duhul zdrobit, să ne răspundă." (Luat din Liturgia de Selichos 1:38 şi cântat de Rabbi Menachem Mendel)
Pus pe muzică hip-hop de Ta-Shma împreună cu Matisyahu, iar în imagini de Bat Melech.

No comments:

Post a Comment