CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Wednesday, February 18, 2009

Împăratul meu...

Psalm 24:7-10
Porţi, ridicaţi-vă capetele; ridicaţi-vă, porţi veşnice, ca să intre Împăratul slavei! – „Cine este acest Împărat al slavei?” – Domnul cel tare şi puternic, Domnul cel viteaz în lupte.
Porţi, ridicaţi-vă capetele; ridicaţi-le, porţi veşnice, ca să intre Împăratul slavei! – „Cine este acest Împărat al slavei?” – Domnul oştirilor: El este Împăratul slavei! –


Dacă încerc să pun versetele astea într-un context personal, atunci trebuie să strig la porțile inimii mele să se ridice, să se dea la o parte ca să intre Împăratul meu. De multe ori le țin închise, fie eu, fie lucruri care mă distrag. Și atunci, în tot zgomotul din mine trebuie să strig, să strig mai tare decât deznădejdea mea, cine este Împăratul meu, ca inima mea să ia aminte și să nu-și mai închidă porțile. Poate că inima mea mai uită ”cine este acest Împărat al slavei” dar am să-i amintesc că El e ”Domnul cel tare și puternic, Domnul cel viteaz în lupte. Domnul Oștirilor. EL ESTE ÎMPRATUL SLAVEI”.
Câteodată văd muntele din fața mea așa de mare și pe Dumnezeu la fel de mic ca mine... dar trebuie să-i spun lui Dumnezeu din mine ”Înalţă-Te peste ceruri, Dumnezeule, peste tot pământul să se întindă slava Ta!” (Psalmul 57:5). Să-L înalț pe El mai presus de micimea mea, mai presus de muntele meu, chiar și mai presus de ceruri. El este Împăratul slavei, El este Dumnezeul meu!

”Voi, copilaşilor, sunteţi din Dumnezeu; şi i-aţi biruit, pentru că Cel ce este în voi este mai mare decât cel ce este în lume.” 1 Ioan 4:4



Bat Melech
Cristina

No comments:

Post a Comment