CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Thursday, February 19, 2009

Încă nu ştiu dacă viaţa este minunată, sau se rezumă doar la a fi. Nu cunosc nimic ieşit din comun, dar iată ce ştiu:

Nu am trecut prin necazuri mai mari ca şi alţii, dar nici prin bucurii. Nu am alergat sau umblat mai mult decât un om obişnuit. Am plâns, dar sunt sigură că sunt oameni care au plâns mai mult decât mine. Am râs mult, dar poate sunt alţii care râd mai mult decât mine, aşa că nu e nimic special în lacrimile sau în râsul meu. Nu am multe lucruri, dar nu îmi lipseşte nimic. Nu sunt scundă, nu sunt înaltă, nu sunt de o inteligenţă ieşită din comun, dar nu sunt nici retardată, nu sunt nici frumoasă nici urâtă. Probabil că aş putea continua la nesfârşit, cât de comună sunt prin tot ceea ce par.
Deşi nu am descoperit nimic extraordinar pe plan ştiinţific care să mă facă să fiu mai specială, în toţi cei aproape 27 de ani ai mei, ştiu cum e să "trăieşti", ştiu cum e să mori şi ştiu cum e să înviezi. Chiar dacă nu am dat niciodată mâna cu preşedintele şi nici nu am cunoscut vreo persoană faimoasă, am dat mâna cu zeci de bătrâni zâmbitori. Am văzut marea o singură dată, dar am văzut mulţi munţi. Am trecut prin situaţii prin care nu am crezut niciodată că cineva poate să treacă şi să mai trăiască după ele, totuşi mă uit în urmă şi ştiu că toate experienţele prin care am trecut m-au transformat în cine sunt astăzi. Am trăit 19 ani fără Dumnezeu şi-a fost prea mult. Am iubit Israelul de când sunt, dar asta nu mă face deloc specială, pentru că poate sunt alţii care poate îl iubesc mai mult (poate). Nu sunt eu cea care a descoperit că Pământul e rotund, dar am descoperit că Pământul a fost creat pentru mine. Nu am descperit nici o lege a fizicii, dar am descoperit singură, că deşi gravitaţia atrage un obiect în cădere înspre masa Pământului, dacă obiectul în cădere sunt eu, atunci mă pot rdica.
Nu sunt specială în nici un fel şi poate că nu am cea mai extraordinară viaţă din istorie, dar o să trăiesc extraordinar. O să trăiesc ca şi cum tot Pământul se învârte în jurul meu şi nu e nevoie ca oamenii de ştiinţă să vadă asta, e destul că eu ştiu asta.


Bat Melech
Cristina

No comments:

Post a Comment