CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Tuesday, February 10, 2009


Un om a auzit de un Rabbi Polonez foarte renumit, așa că s-a hotărât să meargă să îl întâlnească. Ajuns la casa Rabbinului, omul a rămas șocat că el avea doar o cameră cu un pat și o masă plină cu cărți de studiu.
Dorind să știe de ce Rabbinul trăiește așa de simplu, omul l-a întrebat:
”Rabi, unde îți este mobila?”
Rabbi a răspuns:
”Unde este mobila ta?”
Amuzat omul a răspuns ”Rabbi, eu sunt doar un vizitator și sunt doar în trecere pe aici”. Atunci Rabbi a răspuns ”și eu”.


Yeshua (Isus) a spus să ”Nu vă strângeţi comori pe pământ, unde le mănâncă moliile şi rugina şi unde le sapă şi le fură hoţii; ci strângeţi-vă comori în cer, unde nu le mănâncă moliile şi rugina şi unde hoţii nu le sapă, nici nu le fură. Pentru că unde este comoara voastră, acolo va fi şi inima voastră. (Matei 6:19-21)

Amin

Bat Melech
Cristina

No comments:

Post a Comment