CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Sunday, February 8, 2009

Mulţumesc

Îţi mulţumesc HaShem pentru toate relaţiile mele eşuate care m-au învăţat ce înseamnă dragostea adevărată. Îţi mulţumesc pentru încercările financiare care m-au forţat să-mi analizez priorităţile. Îţi mulţumesc pentru "zidurile de cărămidă" de care m-am lovit pentru că m-au învăţat cum să le escaladez. Îţi mulţumesc pentru fiecare dată când am fost respinsă pentru că am învățat să-mi văd valoarea. Îţi mulţumesc pentru lacrimile care m-au învăţat cât de mult îmi pasă. Îţi mulţumesc pentru pierderi pentru că m-au învăţat că nu am avut niciodată nimic. Îţi mulţumesc pentru teama de necunoscut care m-a învăţat să trăiesc în prezent. Îţi mulţumesc pentru îndoieli pentru că acestea m-au adus mai aproape de HaShem. Îţi mulţumesc pentru "văile umbrelor morţii" pentru că m-au învăţat cine sunt eu cu adevărat, dincolo de experienţele mele. Îţi mulţumesc pentru sfârşituri pentru că ştiu că ceea ce este sfârşitul unui lucru, este începutul altui lucru.

Pavel spunea că dacă sămânţa nu moare, fructul cel nou nu se poate naşte. HaShem este Alfa şi Omega, Începutul şi Sfârşitul... atunci sfârşeşte Doamne în mine ce trebuie sfârşit şi aşa cum ai promis, fă toate lucrurile noi...începe cu mine.

Bat Melech
Cristina

No comments:

Post a Comment