CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Wednesday, February 11, 2009

Ştii şi la ce te ajută că Ştii?

Lord Chesterfield a spus odată:
"Niciodată nu căuta să pari mai înţelept, nici mai învăţat decât oamenii lângă care eşti. Poartă-ţi ştiinţa ca şi cum ai purta un ceas de buzunar, într-un loc privat. Pari de-a dreptul ridicol dacă ţi-l scoţi ca un snob în văzul lumii ca toţi să vadă că tu ai un ceas."

"Chiar dacă aş avea darul proorociei şi aş cunoaşte toate tainele şi toată ştiinţa, chiar dacă aş avea toată credinţa aşa încât să mut şi munţii şi nu aş avea dragoste, nu sunt nimic." (1 Corinteni 13:2.)


Yeshua a spus că prin aceasta vor cunoaşte oamenii că suntem ucenicii Lui, dacă ne iubim unii pe alţii. Nu pentru că ucenicii Lui vor şti multe, nu pentru că vor mânca sau nu anumite mâncăruri, nu pentru că se vor îmbrăca într-un anume fel – Ci dacă se vor iubii unii pe alţii, aceea va dovedi că suntem sau nu ucenicii Lui. Aşa că fraţii mei “atotcunoscători”, în lucrurile în care credem la fel să umblăm împreună, dar să dăm întâietate unii altora în DRAGOSTE. Dacă Dumnezeu îmi descoperă ceva, poate că e doar pentru mine şi nu trebuie să mă port de parcă aş fi superior fraţilor mei. Dacă cineva înţelege mai mult decât mine, slavă Domnului, are cu ce să se laude, dar nu înaintea lui Dumnezeu. Ce are cineva, care să nu fi primit de la Dumnezeu? Şi atunci, chiar dacă ai 10 diplome în teologie, sau 24 de şcoli Biblice la activ, cinste ţie, dar dacă tu calci peste fraţii tăi şi te porţi de parcă aşa se şi cuvine, lasă-mă să-ţi spun că Şcolile tale Biblice nu ţi-au folosit la nimic, dacă nu ai învăţat să iubeşti.
În Iudaism un ucenic îl imită perfect pe rabbinul lui. Începând de la felul cum rabbi se îmbracă, cum rabbi umblă, felul de exprimare, gesturile, mimica... aşa poţi şti (fără să fi întrebat măcar) ce fel de evreu este cel în cauză.

Noi azi nu umblăm toţi cu haine dintr-o singură ţesătură ca să arătăm că suntem ucenicii lui Yeshua. Dar dacă îi iubesc pe cei care au fost răscumpăraţi de Yeshua, atunci acest lucru adevereşte despre mine că sunt a lui Yeshua.


Bat Melech
Cristina

No comments:

Post a Comment