CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Tuesday, May 4, 2010

Puterea Lui

Am auzit glasul cuvintelor lui; şi pe când auzeam glasul cuvintelor lui, am căzut leşinat cu faţa la pământ. Şi iată că o mână m-a atins şi m-a aşezat tremurând pe genunchii şi mâinile mele……… (Daniel 10:9-10) Apoi mi-a zis: „Nu te teme de nimic, om preaiubit! Pace ţie! Fii tare şi cu inimă!” Şi pe când îmi vorbea el, am prins iar puteri şi am zis: „Vorbeşte, domnul meu, căci m-ai întărit.” (Daniel 10:19)
Când stai în prezența lui Adonai, trebuie mai întâi să cazi. Să cazi din puterea ta. Orice e putere omenească/ firească, să leșine înaintea Lui. Orice e tare în mine prin mine însămi, să fie făcut de rușine ca să știu că nu stau înaintea Lui prin puterea mea. Când stau în picioare vreau să stau pentru că El m-a întărit, nu pentru că eu am dobândit vreun merit prin puterea mea. E mai bine să pierzi orice putere ca să te întărească Adonai, decât să te încăpățânezi să fii tare.
La un om slab poate să vină să Îl întărească, dar pe unul care se crede tare ce mai poate să-i facă? ”Când sunt slab atunci sunt tare” (2 Corinteni 12:10)
Dacă sunt tare este pentru că Adonai mi-a spus ”Fii tare!” Dacă am pace este pentru Adonai mi-a spus ”Pace ție!” Dacă nu mă tem de nimic este pentru că Adonai i-a spus ”nu te teme de nimic!” Stau în picioare și am prins putere pentru că El m-a întărit. Puterea mea s-a dus demult... când am auzit prima dată glasul cuvintelor Lui. Singurul motiv pentru care vreau să fiu întărită, este ca să pot să aud ce spune El. În puterea mea aud doar ce vreau eu să aud. Dar în puterea Lui pot să aud ceea ce vrea El să îmi spună, așa că vorbește Adoni (Domnul meu) căci m-ai întărit!

Bat Melech בת מלך
Cristina

No comments:

Post a Comment