CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Monday, May 3, 2010

Adonai adu-Ți aminte



Adonai, Ți-am auzit Numele și am rămas uimit (m-am temut) Adonai
Adonai, am auzit și m-am temut să nu fiu pedepsit Adonai
Adonai, adu-Ți aminte că nu suntem decât țărână
Adonai am auzit și m-am temut
Adonai când stai pe scaunul de judecată
amintește-Ți că suntem doar țărână
Adonai Ți-am auzit Numele și sunt uimit (înfricoșat)
Dar totuși răspunde-i acestui biet suflet ce stă înaintea Ta
și amintește-Ți că suntem doar țărână

***Cântecul este cântat de evrei yemeniți, tocmai de aceea se simte un accent arab în ebraică și în stilul cântecului. Aceasta este o rugăciune cântată de evrei când fac t'shuvah (pocăință).

Bat Melech בת מלך
Cristina

No comments:

Post a Comment