CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Monday, February 8, 2010

Fraţii mei

În ultima săptămână postările mele nu au fost prea dese pentru că mai tot timpul mi-a fost ocupat cu fraţii şi cu sora mea. Nu reuşim să fim toţi patru împreună decât foarte rar, tocmai de aceea am fost foarte binecuvântată să îi am aproape, chiar dacă pentru scurt timp.
Astăzi s-au întors înapoi în Anglia, unde locuiesc şi deja mi-e dor de ei.
Rugaţi-vă pentru mine ca Adonai să îmi liniştească inima.



Bat Melech בת מלך
Cristina

1 comment:

  1. Daca bogatia se masoara in familia pe care o ai in jurul tau, noi suntem foarte bogati. Nu suntem o familie perfecta dar ne iubim mult. Multumesc pentru zilele petrecute impreuna si pentru cat ma poti face sa rad cand sunt cu tine. Sunt tare binecuvantata sa va am in viata mea.

    Emma

    ReplyDelete