CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Tuesday, February 2, 2010

Laudă-L pe Adonai

Fiecare neam de om să laude lucrările Tale şi să vestească isprăvile Tale cele mari! Voi spune strălucirea slăvită a măreţiei Tale şi voi cânta minunile Tale. Oamenii vor vorbi de puterea Ta cea înfricoşată, şi eu voi povesti mărimea Ta. Să se trâmbiţeze aducerea aminte de nemărginita Ta bunătate şi să se laude dreptatea Ta! -Tehillim/ Psalmi 145:4-7

Ieri vorbeam într-un anumit context de toate nenorocirile care se întâmplă, despre cât de răi au ajuns oamenii, chiar şi cei aleşi, despre felul în care satan le distruge viețile. Din vorbă în vorbă am devenit tot mai indignată și am ajuns frustrată să strig undeva înăuntrul meu ”dar Adonai e mai mare decât cel care este în lume!” Mi-a venit în minte o frază ”vorbește despre lucrările minunate ale lui Adonai, nu despre grozăviile celui rău”. Am înțeles dintr-o dată că așa cum Adonai este slăvit prin faptul că eu povestesc minunile Lui, tot așa și cel rău este slăvit când povestesc despre tot răul care îl face.
Nu vreau să se înțeleagă că nu trebuie să condamn lucrările celui rău, ba dimpotrivă, dar cred că vorbirea mea ar trebui folosită să aducă nădejde, zidind credința fraților mei că Adonai este puternic, că El câștigă biruința, că nu a pierdut nici o bătălie, că nici un lucru nu i-a scăpat de sub control. Dacă prin vorbirea mea eu doar descurajez, ”cântându-i laude” diavolului despre cât rău face, ce lucru bun am zidit în viața celor din jurul meu?
Da, este adevărat că răul creşte din ce în ce mai mult, dar Adonai este mai mare decât tot răul. Este adevărat că sunt multe motive ca să ne pierdem nădejdea, dar sunt de două ori mai multe motive să nădăjduim. E adevărat că cei nevinovaţi suferă, dar este tot atât de adevărat că Apărătorul lor este Viu! E adevărat că suntem ispitiţi la fiecare pas dar tot adevărat este şi că Adonai a pregătit felul în care să biruim orice ispită.
Pot să aleg să văd răul care se face, deoarece este adevărat că răul există, sau pot să văd măreţia lui Adonai împotriva la toate aceste lucruri.
Este scris în Tehillim 97:12 "Neprihăniţilor, bucuraţi-vă în Domnul, şi măriţi prin laudele voastre sfinţenia Lui!" Acest lucru înseamnă că lauda mea măreşte slava şi sfinţenia lui Adonai şi atunci de ce aş vrea vreodată să măresc faima lui satan prin faptul că tot vorbesc de tot răul pe care îl face?
Da, adevărul rămâne că răul lucrează şi cât timp voi trăi în acest trup voi avea ocazia să mă şochez de-a dreptul de răutatea din lume, dar cu toate astea vreau să aleg să mă minunez de ceea ce face Adonai şi să laud toate minunile Lui.

Bat Melech בת מלך
Cristina

No comments:

Post a Comment