CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Wednesday, February 3, 2010

Fiecare fir de iarbă...

Rabbi Akiva spunea (după cum scrie în Pirkei Avot 3:15) că fiecare fir de iarbă are un înger care se apleacă spre el și îl încurajează spunându-i ”crește! crește!”.
Adevărul este că nu știu dacă acest lucru e adevărat, dar știu că lui Adonai îi pasă și de un fir de iarbă. Îi pasă atât de mult încât Yeshua spunea că Adonai îmbracă iarba de pe câmp în așa fel că nici Shlomo HaMelech (Împăratul Solomon) în toată slava lui, nu era îmbrăcat ca și crinii. (Matei 6:28-29)

Dacă atât de mult îi pasă lui Adonai de un fir de iarbă care azi este și mâine nu va mai fi, atunci cu mult mai mult prețuiește El viața mea. Dacă prețuiește creșterea unui fir de iarbă și investește timp și ploaie și soare ca să-l crească, cu atât mai mult se va îngriji să mă crească pe mine ca să ajung să fiu asemenea staturii plinătății lui HaMashiach. (Efeseni 4:13)
Da, sunt descurajată de multe ori când văd în mine atitudini care nu sunt după voia Lui, când văd în mine dorințe mai importante decât să mă apropiu cu toată inima de El, când văd că mă pripesc și judec repede orice mi se pare greșit, când văd de multe ori că gândurile mele sunt departe de gândurile Lui, dar în toate astea găsesc nădejde în faptul că Adonai începe și duce la bun sfârșit, (Filipeni 1:6) că El nu este om ca să îi pară rău de ceea ce promite. (Numeri 23:19)
Eu sunt încredințată că El, din pricina caracterului Său, nu poate să renunțe la mine. Poate că nu am îngeri lângă mine să se plece spre mine și să-mi șoptească ”crește!”, dar am frați în jurul meu care îndemnați de Ruach HaKodesh (Duhul Sfânt) îmi spun mereu ”ridică-te!”, ”crede!”, ”crește!”. Și cresc. Poate că nu e vizibil de pe azi pe mâine și știu că mi se pare că mereu stau pe loc, dar știu că am crescut și încă mai cresc și vai, cât mai am de crescut! Dar îi mulțumesc lui Adonai pentru fiecare vorbă care a trezit în mine dorul după El, îi mulțumesc pentru fiecare mustrare care mi-a arătat cât mă iubește și că mă vrea cu gelozie pentru El. Îi mulțumesc pentru fiecare lucru frumos pe care l-am văzut și m-a făcut să mă gândesc la El. Îi mulțumesc că în fiecare zi mă strigă de când deschid ochii ”caută Fața Mea azi!” și nu renunță până când cedez. Îi mulțumesc că este atât de smerit că se lasă găsit de mine în cele mai mici și neînsemnate lucruri ... Mi Kamocha ba'elim Adonai?

Bat Melech בת מלך
Cristina

3 comments:

  1. of Criss, tradu-mi ultima propozitie ca eu nu inteleg :) si sunt ff curioasa :) Sanda

    ReplyDelete
  2. Îmi cer scuze Sanda dragă :)

    Mi kamocha ba'elim Adonai? - Cine este ca Tine între dumnezei Adonai?

    ReplyDelete