CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Thursday, February 11, 2010

Teoria lui Bat Melech בת מלך

Conform Teoriei Haosului, chiar și ceva atât de insignificat precum bătaia aripilor unui fluture, poate să provoace un taifun la celălalt capăt al pământului.
Această teorie descrie sisteme dinamice neliniare care prezintă fenomenul de instabilitate numit sensibilitate faţă de condiţiile iniţiale, motiv pentru care comportamentul lor pe termen relativ lung este imprevizibil, adică aparent haotic (de unde şi denumirea teoriei).

Sistemul vizat, în acest caz, sunt chiar eu. Eu prezint o instabilitate față de condițiile mele inițiale, motiv pentru care comportamentul meu pe termen relativ lung este imprevizil și aparent haotic.
De multe ori am tendința să cred că lucrurile se mișcă imprevizibil și fără un scop anume ... că nu este nici un motiv pentru toate lacrimile mele, că nu mă îndrept înspre nimic, dar Baruch HaShem că lumea mea nu e guvernată de Teoria Haosului, măcar că simt haosul din jurul meu şi nici de legea gravitației, măcar că simt pământul de care mă lovesc de câte ori cad.
Legea care guvernează lumea mea spune că haosul este prezent doar până în momentul în care Adonai vorbeşte în viaţa mea şi strigă "să fie Lumină!" şi se face Lumină. Legea care guvernează lumea mea spune că deşi gravitaţia mă atrage spre masa pământului, Ruach HaKodesh (Duhul Sfânt) mă ridică în locurile cereşti împreună cu HaMashiach.
Dacă o lege firească poate să înţeleagă scopul în fiecare lucru, chiar şi până în bătaia aripilor unui fluture care provocând o reacţie în lanţ să ducă la un taifun, atunci cu cât mai mult trebuie să înţeleg eu că potrivit cu Legea Duhului de viaţă, până şi bătaia din aripi a unui fluture la celălalt capăt de lume va lucra înspre binele meu.
"Toate lucrurile lucrează împreună spre binele celor ce iubesc pe Dumnezeu" (Romani 8:28)
Adonai va orchestra totul spre binele meu, de la răsăritul de soare din Australia, care să provoace un fluture să zboare "haotic", până la autobuzul meu care întârzie dimineaţa, până la experienţele pe care le va trăi cineva care influenţat de ele va influenţa viaţa mea. Nimic nu este coincidenţă. Nimic nu este la întâmplare. Nimic nu este haotic. Nimic nu este fără scop. Aceasta este Teoria lui Bat Melech sprijinându-se pe Legea lui Adonai. (Această teorie a fost enunţată doar după ce a fost testată.)

Bat Melech בת מלך
Cristina

No comments:

Post a Comment