CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Thursday, February 25, 2010

Eu am biruit lumea

V-am spus aceste lucruri ca să aveţi pace în Mine. În lume veţi avea necazuri; dar îndrăzniţi, Eu am biruit lumea. - Ioan 16:33

Yeshua a biruit lumea. Lucru imposibil de făcut până la El. Până la Yeshua, lumea era doar un loc de învinși, dar odată venit în lume, Yeshua a biruit-o și astfel a deschis drumul pentru sute de mii de biruitori prin El. Până la Yeshua omul nu a știut că se poate, dar Yeshua a mers înaintea noastră să ne arate că se poate și apoi ne-a spus la fiecare ”îndrăznește! și Eu am trăit într-o fire asemănătoare cu a păcatului, dar am biruit-o! Luptă-te lupta cea bună! Eu am biruit! Se poate!”
Până când a zburat primul om, era imposibil să crezi că se poate zbura. Întrecea mintea omului de rând așa ceva. Zborul era pentru păsări, iar oamenii nu sunt păsări. Dar un om a reușit să sfideze imposibilul, iar azi oricine poate zbura.
Există limite pe care ni le-am impus ori noi, ori alții, care ne țin mintea oprită pe zidul din fața noastră care spune ”de asta nu ai cum să treci” - dar zidul nu e ceea ce pare. A fost Unul care l-a trecut, iar acum pot să îndrăznesc să îl urc, pentru că Yeshua l-a trecut, pentru că alții l-au trecut înaintea mea. Nu există păcat pe care să nu-l poți stăpâni și nu există limită pe care să n-o poți depăși. Același Ruach HaKodesh care L-a înviat pe HaMashiach din morți, locuiește în tine! Același Ruach HaKodesh prin care Yeshua a biruit lumea, este astăzi în tine!
Poate că de zeci de ori cazi de pe zidul pe care încerci să-l urci, dar a 11-a oară tot ai să-l treci. Nu este de netrecut! Întoarce-te la strategia Celui care l-a trecut prima dată. Du-te și întreabă-i pe alții cum l-au trecut.
Yeshua nu a fost absurd, știa că în lume vom avea necazuri, că s-ar prea putea să cădem de pe zid de multe ori, dar trebuie să îndrăznești să te mai ridici odată. Fă orice să-ți rupi lanțurile de peste minte și să-ți zidești credința. Apoi mai urcă odată, dar cu îndrăzneală.

Se zice că Regina Isabella a Spaniei i-a spus lui Cristofor Columb: ”plutește drept înainte și dacă pământul pe care-l cauți nu există încă, fii sigur că Dumnezeu îl va crea înadins pentru a-ți răsplăti îndrăzneala.”
Știu că Adonai mi-a dat Ruach HaKodesh ca să pot totul prin El care mă întărește, știu că mă iubește destul încât nici ”
moartea, nici viaţa, nici îngerii, nici stăpânirile, nici puterile, nici lucrurile de acum, nici cele viitoare, nici înălţimea, nici adâncimea, nicio altă făptură, nu vor fi în stare să mă despartă de dragostea lui Adonai care este în Yeshua HaMashiach” (Rom. 8:38-39) și atunci de cine să mă tem? Adonai este Sprijinitorul vieții mele, de cine să-mi fie frică? Nu e ca și cum nu mai am ”emoții” când se apropie necazul, dar nu fug de el, îndrăznesc să trec prin el, pentru că știu că pot să biruiesc lumea, nu doar necazul care vine peste mine.
În Malchut HaElohim (Împărăția lui Dumnezeu) nu există învinși. Adonai este un Biruitor. Toți ai Lui sunt mai mult decât biruitori prin Yeshua care i-a iubit. A renunța nu este o opțiune. A fi descurajat nu intră în discuție. A medita la cât ești de nefericit nu trebuie să fie pe lista ta. Nici un soldat nu se oprește în mijlocul bătăliei să tragă un pui de somn, nici nu se oprește să se plângă că ceilalți soldați nu-l apreciază, nici nu stă să îi bârfească pe camarazii lui despre felul greșit în care-și țin arma, nici vorbă! Soldatul prins în focul luptei aleargă înainte și se luptă cu tot ce are, știe că dacă se oprește e în pericol, dacă își plânge de milă e țintă sigură așa că merge înainte știind că ori el moare ori dușmanul, așa că mai bine dușmanul. Nu e drept, nu e ”fun”, dar e realitatea. Dar la sfârșitul luptei când știi că ai biruit, nu te dai pe un pumn de cuie și scoți strigăte de biruință. La fel și în lupta spirituală, trebuie să te lupți până când dușmanul care a venit pe un drum împotriva ta, să fugă pe 7 drumuri dinaintea ta.
Îndrăznește, Yeshua a biruit lumea!

Bat Melech
בת מלך
Cristina

2 comments:

  1. Articolul asta si celalalt "Cand va navali vrajmasul..." (10 februarie) as vreau eu sa le aud daca ar fi ultimele cuvinte inainte de a merge la lupta. Te fac sa realizezi ca nu poti sa si stai untr-un loc pe post de victima si sa si porti cununa care ti-o da El.
    Cu ceva ani in urma mi-am dat seama ca nu poti sa-ti pleci capul fara sa-ti cada coroana. Asta fie ca ti-l pleci asemenea unui invins sau ca faci un compromis. Cred ca asteptam de atatea ori sa tot vina Domnul si sa ne poarte ca pe niste bebelusi. Ceva de genul "Doamne ori ma scoti de aici, ori eu nu ma misc". Si nu ne dam seama ca daca ne-am ridica a 11 oara poate de data asta chiar am realiza ca se poate. Astazi ti-am zis ce recunoscatoare sunt Domnului pentru blogul asta?
    Emma

    ReplyDelete
  2. Mulţumesc mult de comentariu Emma. Articolul l-am scris pentru mine, să îmi amintesc să umblu în biruinţa lui Yeshua, iar dacă inspiră credinţă şi în alţii e doar pentru că Adonai face asta.
    Fii binecuvântată şi mulţumesc pentru fiecare încurajare.

    ReplyDelete