CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Thursday, July 16, 2009


Este un Midrash care spune că un om care învață pe alții nu își pierde din cunoștiință la fel cum o lumânare care aprinde alte lumânări, nu pierde nimic din lumina ei.

3 comments:

  1. E adevarat ca nu isi pierde din cunostinta, dar este coplesit de responsabilitate sau asa ar trebui sa fie,nu? :)
    Viktor Emil Frankl spunea: "Ceea ce trebuie sa lumineze trebuie sa indure arsura".
    Ma bucur de tot ce gasiti cu cale sa impartiti cu noi si va multumesc.
    Toate cele bune!

    ReplyDelete
  2. :) Sunt de acord.
    Nu cred în învăţători care învaţă doar de dragul teoriei. Nu cred în învăţători care "nu pot să facă şi deci învăţă pe alţii". Scrie în Talmud că învăţătura unui adevărat talmid (ucenic) trebuie întrecută de fapte, altfel învăţătura nu-i foloseşte la nimic.
    Fii binecuvantat/ă!

    ReplyDelete
  3. (/ă!) :) Multumesc. Domnul sa iti dea tot ce-ti doreste inima!

    ReplyDelete