CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Friday, July 3, 2009

Citeam din Țefania 3 versetele 16-17 și am vrut să văd comentariul lui Rashi.
Mă interesa exprimarea ”va tăcea în dragostea Lui.”

”În ziua aceea se va zice Ierusalimului: „Nu te teme de nimic! Sioane, să nu-ţi slăbească mâinile!
Domnul Dumnezeul tău este în mijlocul tău, ca un viteaz care poate ajuta; Se va bucura de tine cu mare bucurie, va tăcea în dragostea Lui şi nu va mai putea de veselie pentru tine.”
Rashi comentează:
*Va tăcea în dragostea Lui - Adică nu va mai vorbi de păcatul poporului Său. În dragostea Lui va tăcea fără să mai aducă aminte de greșelile din trecut. Le va acoperi cu dragostea Lui.

Cred că va veni o zi când Yeshua se va întoarce și atunci evreii Îl vor plânge cum plânge cineva pe un întâi născut (Zaharia 12:10). În ziua aceea toată fărădelegea lui Israel va fi ștearsă și uitată. Nimeni nu le va mai pomeni păcatul, nici măcar Cel care l-a șters.

Bo Yeshua!

Bat Melech
Cristina

1 comment: