CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Monday, July 27, 2009

Lumina mea


Isus le-a vorbit din nou, şi a zis: „Eu sunt Lumina lumii; cine Mă urmează pe
Mine, nu va umbla în întuneric, ci va avea lumina vieţii.” Ioan 8:12

Da, Tu îmi aprinzi lumina mea. Domnul, Dumnezeul meu, îmi luminează întunericul
meu. Psalmul 18:28

Odată ce am înţeles ce înseamnă Lumina, nu mai am cum să percep întunericul ca şi o stare bună. Odată ce am văzut sfinţenia lui Dumnezeu nu am cum să mai vreau să stau în păcat. Odată ce am înţeles că El este pacea, nici o altă pace nu mai are sens.
Dacă Lumina m-a luminat, chiar şi în întuneric va veni după mine şi a şi venit. Yeshua este Lumina, totuşi a coborât până în întuneric după mine şi iată că nici întunericul nu a fost prea întunecos pentru El. Eu sunt în Lumină, chiar dacă păşesc într-un loc întunecos.
Yeshua s-a rugat către Tatăl şi a zis:


“Nu Te rog să-i iei din lume, ci să-i păzeşti de cel rău. Ei nu sunt din lume, după cum nici Eu nu sunt din lume. Ioan 17:15-16

Mă găsesc în întuneric, dar “Dumnezeul meu îmi luminează întunericul meu şi prin credinţă pot să văd unde merg.

Eu, deci, alerg, dar nu ca şi cum n-aş şti încotro alerg. Mă lupt cu pumnul, dar nu ca unul care loveşte în vânt.- 1 Corinteni 9:26


Bat Melech, Cristina

No comments:

Post a Comment