CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Tuesday, July 14, 2009


Am primit un e-mail care avea la sfârșit niște cuvinte care aș vrea să-mi rămână în minte:

Astăzi, înainte să spui cuiva un cuvânt rău, gândește-te la cineva care nu poate să vorbească.

Înainte să spui că mâncarea nu este gustoasă, gândește-te la cineva care nu are ce să mănânce.

Înainte să-ți judeci soțul sau soția, gândește-te la cineva care plânge la Dumnezeu pentru că se simte singur/ă.

Astăzi, înainte să te plângi în legătură cu viața, gândește-te la cineva care a plecat tânăr de pe acest pământ.

Înainte să te plângi de copii, gândește-te la cineva care ar dori să aibă copii.

Înainte să te plângi de cineva că nu ți-a curățat casa sau nu a măturat-o, gândește-te la oamenii care trăiesc pe stradă.

Înainte să te plângi de distanța parcursă cu mașina, gândește-te la cineva care merge pe jos aceeași distanță.

Când tu ești obosit și te plângi de serviciu, gândește-te la șomeri, la cei care ar dori să aibă un loc de muncă.

Înainte să arăți cu degetul și să condamni pe cineva, adu-ți aminte că nimeni dintre noi nu este fără păcat și noi toți trebuie să răspundem în fața Creatorului nostru.

No comments:

Post a Comment