CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Monday, July 12, 2010

Te iubesc

„V-am iubit, zice Domnul! Şi voi ziceţi: ,Cu ce ne-ai iubit?” Malachi/ Maleahi 1:2

Nu știu alții cum sunt, dar eu am tendința să mă obișnuiesc cu purtarea de grijă a lui Adonai până acolo că uneori o iau de-a gata, ca și cum e ceva ce mi se cuvine, ceva ce e normal să fie acolo. Rareori îmi pun inima să înțeleagă că nu merit tot binele care mi-l face, că de fapt așa tăcut și ascuns în binecuvântare, El încearcă să-mi spună într-una ”te iubesc”. Uneori înțeleg, alteori mă uit la binele care mi-l face și mă trezesc visând la un bine mai bun decât cel prezent ... Adonai nu se lasă și din nou îmi șoptește ”te iubesc” doar că în momentele mele de întunecime, prin atitudinea mea îi răspund ”cu ce mă iubești? asta e dragoste? asta numești Tu binecuvântare?! Ăsta e plan?! Dacă m-ai iubi Adonai, ai face asta... Dacă Ți-ar păsa de mine mi-ai da asta...” Ce adevărate sunt cuvintele „Inima este nespus de înşelătoare şi de deznădăjduit de rea” (Yirmiyahu 17:9). Adonai se uită la inima mea, nu se uită la ceea ce izbește ochiul, nu se uită la ceea ce încerc să par, nu se uită la ceea ce văd alții, EL se uită la inima mea și o vede nemulțumită de dragostea Lui. În momentele de luciditate, atunci când înțeleg răutatea mea, îmi vine să-mi sap o groapă să intru acolo și să nu mai ies ca să-I întristez inima vreodată. Dar Adonai iubește nu pentru că este iubit înapoi ci pentru că El este dragoste, pentru că iubirea Lui nu se oprește când vede mândria cu care mă împotrivesc și strig ”cu ce m-ai iubit?!”. El poruncește și ce poruncește ia ființă așa că din dragoste pentru mine, El poruncește întunericului care-mi acoperă înțelegerea să plece și îmi vorbește la lumină:
”Cu ce te-am iubit? ... Oare este vreun lucru oricât de insignificant pe care să știu că ți-l dorești și să nu ți-l fi dat? Oare este vreo durere de-a ta care să nu mă doară? Oare este vreo îngrijorare pe care să nu ți-o liniștesc mereu când vin și te iau în brațe și-ți spun ”al tira Bat Melech”? Oare este vreun suspin pe care să nu-l prețuiesc? Oare este vreo lacrimă pe care să nu ți-o culeg? Oare este vreun cuvânt pe care să nu-l scriu în cărți de-aducere aminte? Oare este vreo priveliște prea groaznică pe care să nu ți-o fi transformat în rai? Oare este vreo cerere pe care să n-o fi primit până înaintea tronului Meu? Oare a fost vreo privire trufașă de care să nu te fi ferit? Oare este vreo limbă ridicată împotriva ta pe care să n-o fi nimicit? Cu ce te-am iubit fiică de Împărat? Cu tot! Eu nu știu să iubesc cu jumătăți de măsură. Nu mi se pare înjositor ca Eu Regele Universului, a tuturor celor văzute și nevăzute să stau lângă tine când plângi că ți-ai dori altceva decât ceea ce ai... Eu te-am iubit când nici măcar nu știai ce înseamnă dragostea și credeai că doar sfinții au parte de ea. Eu te-am iubit când nimeni nu vedea nimic bun în tine ...nici măcar tu. Eu te-am iubit când toată Legea Mea te condamna la moarte. Eu te-am iubit când M-am ridicat și-am spus să trăiești măcar că meritai moarte. Eu te-am iubit când te-ai hotărât să disprețuiești dragostea Mea, să-ți întorci spatele și să umbli pe un alt drum. Eu te-am iubit când am lăsat deoparte 99 de sfinți să vin să te caut prin văile pe unde te-ai pierdut din cauza răzvrătirii. Eu te-am iubit când te-am adus înapoi și de atunci te port pe umeri. Eu te-am iubit când am venit să caut rod în tine dar n-am găsit și din dragoste am hotărât să mai aștept... Cu ce te-am iubit? Cu tot!”
Îmi pun mâna la gură Adonai, am vorbit ca o nebună... de lucruri care erau mai presus de înțelegerea mea, iartă rătăcirea ficei Tale... primește cuvintele mele în momentul ăsta când Te văd clar, cercetează-mi inima și vezi că te iubesc Melech sheli, că Tu ești tot ce am și-mi ești destul! Mulțumesc Adonai... Mulțumesc!

Bat Melech בת מלך
Cristina

7 comments:

  1. Sunt muta de uimire Cristina....MUTĂ....

    ReplyDelete
  2. Eu sint o fire practica . Cind eram copil , credeam despre mine ca sint mai mult umanista decit realista , dar trecerea timpului a dovedit contrariul . Niciodata nu sint "muta de uimire" la felul in care Adonai ii iubeste pe altii , dar intotdeauna ramin fara cuvinte in fata felului in care a ales sa ma iubeasca pe mine . Ma iubeste asa cum sint eu ; adica "practic", pentru ca sa-I pot simti iubirea in felul in care traiesc si sa nu-mi confund viata cu a altora . Niciodata nu mi-am dorit alta viata decit cea pe care o am , nici macar atunci cind am petrecut ani buni mult prea aproape de locuinta mortilor ; niciodata nu mi-am dorit lucruri pe care le aveau altii , dar intotdeauna am primit mai mult decit ma asteptam sau decit mi-as fi putut dori . Nici nu mi-am pus intrebari cum ca ar fi ceva in neregula cu mine pentru felul in care sint ; pur si simplu m-am gindit ca ma iubeste unic ; ca nu m-am simtit intotdeauna confortabil la umbra acestei iubiri , asta da , recunosc; El ma iubeste cu iubire dumnezeiasca , iar eu simt cu o inima paminteasca . Ce diferenta ... .
    Pe mine Adonai ma iubeste dimineata cind imi deschide ochii , ma ridica din pat , imi numara pasii pina la servici si-mi da sa fac ceea ce iubesc si mi-am dorit de mica ; pe drum vorbim , pentru ca merg pe jos ; de fapt , eu vorbesc , iar El are rabdare sa ma asculte ; obisnuiesc sa spun ca nici daca cineva mi-ar fi facut un cabinet de consultatii in scara blocului nu aveam un loc de munca mai potrivit ; nu ma indoiesc ca m-a auzit atunci cind L-am rugat sa-mi dea un loc de munca "dupa voia si indurarea Lui si dupa puterile mele" ; este un loc placut , luminos , cu o gradina de flori mica si cocheta , cu oameni care stiu sa zimbeasca si atunci cind doare . Cred ca mi l-a dat pentru ca vreo 15 ani L-am avut numai pe El si nimic altceva ; nu ca mi-ar fi fost neajuns , dar eram la virsta la care cei de-o seama cu mine urmau o facultate , intemeiau familii ; iar El venea cu mine in multe locuri in care cei in halate albe isi faceau meseria si ne ajutau sa ne fie mai usor de dus bagajele pe care numai noi le vedeam .
    Apoi Adonai ma iubeste atunci cind imi da putere sa-i ajut eu pe altii sa-si duca aceleasi bagaje , ma iubeste atunci cind imi pune in minte solutia cea mai buna pentru suferinta lor si pe buze cuvintele cu care sa le-o spun ; fara El anii de facultate nu mi-ar folosi la nimic ; as fi doar inca unul cu "patalama" la mina ... .

    ReplyDelete
  3. Apoi Adonai ma iubeste cind nu ma lasa sa cad si sa ma zdrobesc in fata suferintei altora care asteapta de la mine nu neaparat remedii medicale , cit un zimbet si o vorba buna , pentru ca oricum amindoi stim ca "vindecarea" este de la El .
    Apoi Adonai ma iubeste pe tot parcursul zilei in care ma tine in picioare , cind imi da sa vad , sa aud , sa vorbesc , sa merg , sa respir , cind sint atitia altii care n-au din una sau din alta .
    Apoi Adonai ma iubeste dupa-amiaza in mod special , atunci cind stie ca inima mea sufera pentru ca nu pot ajunge la biserica ; dupa ce ani de zile m-a chemat si eu n-am auzit , dupa ce alti ani m-a insotit in fiecare zi in acest loc , acum imi da un stop de iubire in plus in acest moment al zilei .
    Apoi Adonai ma iubeste seara cind , obosita fiind dar si mirata de iubirea Lui de peste zi , multumesc pentru "ziua care a trecut si pentru noaptea care vine peste mine din iubirea si binecuvintarea Lui" .
    Apoi Adonai ma iubeste in somn - ei , aici nu stiu cum face , ca eu dorm - si-mi da odihna Lui pentru o noua zi .
    Cam asa arata un crimpei din iubirea lui Adonai pentru mine intr-o zi a saptaminii . Simplu , nesofisticat , direct . La fel ca mine . Apoi nu stiu cum face ca a doua zi ma iubeste altfel , dar la fel de mult , la fel de minunat , ca eu sa nu ma plictisesc niciodata de iubirea Lui.
    Iar SIMBATA - nu in alta zi! - vrea sa stea numai cu mine! Iar atunci eu simt ca este numai al meu , asa ca despre aceste momente nu va povestesc nimic .
    Asa ma iubeste pe mine Adonai , iar eu stiu de mult timp ca nu vreau sa am alt Dumnezeu si nici o altfel de iubire .
    Doamne , nu ma lasa sa cirtesc si sa fiu nemultumita inaintea Ta pentru felul in care ma iubesti!

    Maria de Jesus .

    ReplyDelete
  4. Apoi Adonai ma iubeste cind nu ma lasa sa cad si sa ma zdrobesc in fata suferintei altora care asteapta de la mine nu neaparat remedii medicale , cit un zimbet si o vorba buna , pentru ca oricum amindoi stim ca "vindecarea" vine numai de la El .
    Apoi Adonai ma iubeste pe tot parcursul zilei in care ma tine in picioare , cind imi da sa vad , sa aud , sa vorbesc , sa merg , sa respir , cind sint atitia care n-au din una sau din alta .
    Apoi Adonai ma iubeste dupa-amiaza in mod special , atunci cind stie ca inima mea sufera pentru ca nu pot ajunge la biserica ; dupa ce ani de zile m-a chemat si eu n-am auzit , dupa ce alti ani m-a insotit zilnic in acest loc , acum imi da un strop de iubire0n plus in acest moment al zilei .
    Apoi Adonai ma iubeste seara cind eu , obosita fiind si mereu mirata de iubirea Lui de peste zi , ii multumesc pentru "ziua care a trecui si pentru noaptea care vine peste mine din iubirea si binecuvintarea Lui" .
    Apoi Adonai ma iubeste in somn - ei , aici nu stiu cum face , ca eu dorm - si-mi da din odihna Lui pentru o noua zi .
    Cam asa arata un crimpei din iubirea lui Adonai pentru mine intr-o zi a saptaminii . Simplu , nesofisticat , direct . La fel ca mine . Apoi nu stiu cum face ca a doua zi ma iubeste altfel , dar la fel de mult , la fel de minunat , ca eu sanu ma plictisesc niciodata de iubirea Lui .
    Iar SIMBATA - nu in alta zi! - vrea sa stea numai cu mine! Iar eu simt atunci ca este numai al meu , asa ca despre aceste momente nu va povestesc nimic .
    Asa ma iubeste pe mine Adonai , iar eu stiu de mult timp ca nu vreau sa am alt Dumnezeu si nici o altfel de iubire .
    Doamne , nu ma lasa sa cirtesc si sa fiu nemultumita inaintea Ta pentru felul minunat in care ma iubesti!

    Mria de Jesus .

    ReplyDelete
  5. Kameluna, sunt de acord. Și eu rămân mută de câte ori văd dragostea lui Adonai pentru mine așa cum cred că tu o simți pentru tine. Cel mai bine e să rămânem tăcuți când înțelegem asta pentru că avem tendința să alterăm înțelesul dragostei Lui cu vorbele și explicațiile noastre. Fii binecuvântată!

    Maria, mulțumesc de comentariu, mă bucur că te simți iubită de Adonai. Se vede. Fii binecuvântată, shalom!

    ReplyDelete
  6. Cristina, citesc multe bloguri dar al tau are ceva in plus, ceva ce nu pot exprima in cuvinte.De cate ori te citesc simt ca parca ai scris exact pentru sufletul meu. Azi sunt convinsa ca Dumnezeu îmi vorbeste prin tine. Ma simt atat de mica si neînsemnata, ma simt mai mizerabila ca un microb si totusi Dumnezeu nu conteneste sa-mi arate DRAGOSTEA LUI IMENSA pe care eu simt ca nu o merit... SLAVIT FIE DOMNUL!!!!Domnul sa te binecuvanteze!

    ReplyDelete
  7. Mă bucur mult dacă ce trăiesc eu cu Adonai ajută și pe alții... să știi că nu ești singură tu scumpă, că Adonai te prețuiește mai mult decât poți tu să gândești sau să speri și că într-o zi ai să înțelegi toate câte nu au sens acum. Mulțumesc mult de îcurajare. Adonai să îți păzească inima de orice rău și să te întărească pe calea Lui. Shalom!

    ReplyDelete