CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Tuesday, July 6, 2010

La mulți ani, Emma!

La mulți ani!
Happy birthday!
יום הולדת שמח
Joyeux anniversaire!
Alles Gute zum Geburtstag!
Boldog születésnapot kívánok!
Buon compleanno!
Feliz cumpleaños!
A freilekhn gebortstog!

Te iubesc mult tu scumpă și îmi pare rău că nu sunt cu tine azi, dar abia aștept să vii săptămâna viitoare când sper să recuperez. Adonai să te binecuvinteze cu tot ce îți dorești și e după voia Lui. El să te călăuzească în tot adevărul Lui și Lui îi mulțumesc că acolo unde nu ne-a unit sângele nostru, ne-a unit Sângele lui Yeshua. Fii binecuvântată Bat Tzion!

Bat Melech בת מלך
Cristina

8 comments:

  1. La multi ani Emma si multumesc ca mi-ai facut loc in inima si in viata ta;).
    Inca mai astept cafeaua aia ;))

    ReplyDelete
  2. Multumesc din suflet, Chris. Te iubesc mult.

    ReplyDelete
  3. La multi ani Emma! Desi nu te cunosc imi permit sa-ti transmit aceasta urare. Cristina (Bat Melech) face parte din viata mea desi nici pe ea nu o cunosc personal. Citesc cu mare placere blogul ei. Postarile ei au cu adevarat ceva cu totul si cu totul special.

    ReplyDelete
  4. Multumesc mult. Cella, poti sa stai linistita in inima si in viata mea ca nici chirie n-o sa-ti cer. Multumesc Denisia, citesc cu multa placere blogul tau. Kameluna, sunt de acord cu tine. Gandeste-te ca am impartit aceiasi camera 24 de ani, si vorbesc cu Bat Melech cu orele si tot aud lucruri extraordinare, care ma provoaca si ma cresc.

    ReplyDelete
  5. Emma dragă am împărțit aceași cameră până când tu aveai 24 de ani LOL, uiți că v-am bucurat cu prezența abia după doi ani? Sper că ți-ai petrecut fain ziua... ne auzim tu scumpă! Shalom!

    ReplyDelete
  6. LOL, traiasca-mi matematica. Cine stie, poate tu ai fost "prietenul meu invizibil" cand eram micuta, si cand a vazut Adonai ce bine ne potrivim mi te-a dat de sora:-) Nu pusca asa-i? Asta este! Recunosc ca am o matematica de balta...

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete