CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Wednesday, July 7, 2010

Din Auschwitz în Eretz HaKodesh



Bat Melech בת מלך
Cristina

1 comment:

  1. Profesoara mea de fiziologie din facultate , clujanca de-altfel , avea imprimat pe antebrat un astfel de numar ... . Imi amintesc ca atunci cind l-am vazut pentru prima data m-am intrebat cum de i-a ramas mintea intreaga ... .

    Azi dimineata , in timp ce ma dezmeticeam , am inteles in sfirsit de ce nu-mi pot alipi inima de alte blog-uri , indiferent cit de sensibile ar fi si indiferent sub ce forma inspirata l-ar promova pe Adonai : pentru ca numai acolo unde este Am Segulah gasesc originea iubirii Lui ...

    "O , Dumnezeule , rascumpara-l pe Israel ,
    si izbaveste-l de orisice necaz!"(Tehillin25:22)

    Maria de Jesus .

    ReplyDelete