CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Wednesday, July 21, 2010

Nu Te rog să-i iei din lume, ci să-i păzeşti de cel rău

Când m-am întors la Adonai m-am rupt de o lume după care nu mi-a părut rău deloc și mi-am izolat sufletul complet de orice mi-ar putea aminti de trecut, dar de câteva zile sunt ”forțată” să iau contact din nou unele lucruri.
Yeshua se ruga în Yochanan 17:15 ”Nu Te rog să-i iei din lume, ci să-i păzeşti de cel rău.” și înțeleg că la un anumit nivel rămâne un anume contact cu lumea, dar eu l-am evitat complet. Rezultatul? Nu mai știu să fiu între oameni care nu-L cunosc pe Adonai. Dau dovadă de-un fel de retard social când se abordează doar lucruri de genul ”look”, bani, fițe, femei care efectiv se afișează pe ele însele de parcă ar fi bucăți de carne nu suflete, un simț moral care se reduce la a nu ucide și până și acel lucru li se pare relativ. Dacă încerci să vorbești despre orice are legătură cu divinitatea ți se aruncă niște priviri de parcă ai fi cel mai fanatic și demn de evitat om. Tot am stat cu un sentiment de greață profundă pe care am încercat să mi-l transform în milă dar nu prea mi-a reușit, însă de acolo m-a scos pe mine Yeshua cu mână tare și cu braț puternic. Am tot cerut înțelepciune cum să mă relaționez la ei, dar am ajuns la concluzia că așa cum spunea Yeshua tot în Yochanan 17:14, eu nu sunt din lume și nu vorbesc aceeași limbă ca și lumea. ”Le-am dat Cuvântul Tău; şi lumea i-a urât, pentru că ei nu sunt din lume, după cum Eu nu sunt din lume.”

Cred că am avut nevoie de experiențele astea să învăț să-L percep pe Adonai în orice situație. Rabbi Nachman spunea că dacă nu-L poți simți pe HaShem în orice loc, atunci nu poți să-L simți în nici un loc. Am văzut că mă simt așa de confortabil în lumea mea doar eu și Adonai că am uitat complet că sunt atâția oameni care se îndreaptă spre nimicire veșnică. Cred că inima lui Adonai plânge pentru oamenii din lume și nu știu cum ar trebui să mă apropiu de flăcări fără să mă ard, dar aș vrea cu tot sufletul să nu mai simt povara asta pe sufletul meu. Cred că dacă Adonai i-a păzit pe cei 3 tineri în cuptorul de foc și nici măcar nu miroseau a fum când au ieșit afară, la fel poate să facă și cu mine, măcar de-aș crede!
Știu că nu funcționează să te urci pe o statuie și să strigi ”pocăiți-vă!” cum știu că nu funcționează doar să trăiesc după voia lui Adonai ca ei să vadă că sunt ”diferită” și apoi să vină singuri la Adonai... văd că sunt diferită, dar nimic altceva. De ani buni ”evanghelizez” oameni, dar încă nu am găsit cheia care funcționează ... Știu că Evanghelia lui Adonai are putere pentru că dacă a putut să mă schimbe pe mine poate să schimbe pe oricine, dar cum să învăț să vorbesc pe limba lor?
”Pescari de oameni” - ce vorbă! Eu una nu sunt. Aș vrea cu tot sufletul meu să fiu, dar nu sunt. La un momendat foloseam un program ”The Way of The Master” (Calea Stăpânului) și în programul respectiv se vorbea despre faptul că orice pescar merge în larg să pescuiască, nu stă acasă și așteaptă să vină peștii la el și nici nu pescuiește peștii pe care și i-a pus în găleată. M-am tot gândit la asta, doar că eu nu știu cum să mă comport în larg. Nu mi-e natural să fiu pe ape, dar cred că Yeshua a umblat pe ape și l-a chemat pe Kefa după El ca să-i arate că marea în care pescuiește poate să-i fie supusă. Nu vreau să învăț să umblu pe ape fizice, dar vreau să învăț să umblu pe marea asta în care m-a trimis Adonai și dacă nu, măcar să pescuiesc ceva din barcă!
Doamne al secerișului, ridică lucrători pentru Tine! Știu că Te poți folosi până și de mine... fă viața mea să însemne ceva pentru Malchut HaShamayim (Împărăția cerurilor)... curăță-mă de tot și ajută-mă să aduc rod pentru Tine! Yeshua încearcă să Te vezi Tu prin mine...știu că ți-e greu că de multe ori mă văd doar eu...dar Te rog încearcă...

Bat Melech בת מלך
Cristina

6 comments:

  1. E minunata si plina de DRAGOSTE rugaciunea lui Isus. Dumnezeu sa te binecuvanteze Bat Melech.

    ReplyDelete
  2. Mulțumesc, Adonai să te binecuvinteze!

    ReplyDelete
  3. Cristina, Shalom!!!
    Imi dau, parca, seama din ce ai scris... aici si in alte parti... ca tu ai trecut printr-o (ceea ce suntem obisnuiti sa numim) mare incercare in viata, si ca, apoi, nemaivoind sa-ti amintesti de trecut, ai hotarat sa-ti cladesti intregul viitor doar cu Adonai alaturi. Iar eu cred ca prin tot ceea ce scrii tu aici, Adonai te ajuta din plin in acest demers. Cu modestie zici ca tu nu te simti "pescar de oameni", dar eu asa te simt, Cristina, deci pt. mine esti un pescar de oameni, si inca unul binecuvantat! De aceea eu ma simt bine aici, la tine.

    ReplyDelete
  4. PS - Cristina, eu am cateva vesete din Biblie care imi raman neclare din cauza traducerilor originalului ebraic. As vrea mult sa aflu parerea ta, dar as vrea s-o aflu in particular. Daca esti de acord, te rog spune-mi tu cum as pute-o face.
    FII BINECUVANTATA, Cristina !!!!

    ReplyDelete
  5. Mulțumesc mult Teo, Adonai să-ți binecuvinteze inima!

    Poți să-mi scri un comentariu cu o adresa de e-mail( pe care n-am s-l public ) si am sa te contactez eu. Shalom!

    ReplyDelete
  6. Vorbesti de neputinta de-a te raporta la degradarea morala si spirituala a lumii in care traim . Hmmm ... si eu o vad , o simt si ma doare . De ani buni imi masor viata intre casa , servici si biserica si habar n-am ce inseamna moda , trend , reviste glossy , shoping , spa-uri , plimbari fara alt scop decit acela de a atrage privirile , cinematograf , concerte etc. Pina si congresele de specialitate mi se par doar o goana dupa calatoria/excursia in sine , pentru ca apoi sa te poti impauna cu ideea ca ai ajuns in nu stiu care colt din lume pe cheltuiala altora . Asa ca "doftoricesc" atipic bazindu-ma pe Cel care m-a "pescuit" , rugindu-ma sa-mi deschida mai intii drumul catre inima omului din fata mea si abia apoi catre stiinta . Pentru mine nu conteaza ca altii ma percep ca pe un rebut social care nu stie sa beneficieze de avantajele lumii moderne , deoarece am inteles ca prietenia mea cu Adonai inseamna vrajmasie cu lumea . Ce ma nelinisteste insa este faptul ca , la fel ca si pe Kayin , va veni o vreme cind Adonai ma va intreba : "Unde este fratele tau?" Adica un fel de "ce-ai facut tu ca sa-i arati celui de linga tine ca felul in care traieste nu este placut inaintea Mea?" Cind am incercat sa-i spun prietenei mele acest lucru mi-a respuns "ramii cu neamul tau de evrei care ucid femei si copii nevinovati , iar eu prefer sa intru intr-o familie de musulmani educati , manierati si cu bun simt" ... .
    Asa am invatat ca atunci cind mergi sa "pescuiesti" trebuie sa te astepti ca nu intotdeauna apa va fi adinca , dar poate fi tulbure si mocirloasa . Dar daca vrei cu tot dinadinsul sa prinzi macar un pestisor care n-a ajuns inca sa se confunde cu mocirla in care se zbate , atunci va trebui sa te afunzi tu in aceasta mocirla puturoasa si sa-l scoti de acolo . Si sa te bazezi pe faptul ca Undita pe care o ai este suficient de puternica sa va traga la mal pe amindoi! Insista chiar daca se zbate , nu te teme de jigniri , cuvinte urite - "daca va uraste pe voi lumea , sa stiti ca pe Mine mai inainte decit pe voi M-a urit (Yochanan 15:18) , nu te teme ca vei fi defaimat , etichetat drept fanatic , ingust la minte , ci adu-ti aminte ca "mai mare dragoste decit aceasta nimeni nu are , ca sufletul sau sa si-l puna pentru prietenii sai"(Yochanan 15:13) . Aminteste-ti ca si tu ai fost un "peste" alunecos pentru Yeshua si S-a zbatut pina la Cruce pentru tine!
    Adonai , invata-ma sa vorbesc limba "pestilor" care se ineaca fara Tine sa pot prinde si eu macar unul! A Ta sa fie lauda in veci!

    Maria de Jesus .

    ReplyDelete