CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Tuesday, January 19, 2010

Pietre vii

Când s-a zidit casa, s-au întrebuinţat pietre cioplite gata înainte de a fi aduse acolo, aşa că nici ciocan, nici secure, nici o unealtă de fier nu s-au auzit în casă în timpul zidirii. 1 Împăraţi 6:7

În 1 Petru 2:5 este scris că noi, suntem pietre vii, zidiţi să fim o casă duhovnicească. Dacă noi suntem asemănaţi cu Templul Domnului (căci este scris că noi suntem Templul Duhului Sfânt - 1 Corinteni 6:19) înseamnă că în momentul în care suntem zidiţi, trebuie să fim gata ciopliţi. Cioplirea asta constă în îndepărtarea lucrurilor, nu în adăugarea de ceva. O piatră are deja în inclusă în ea forma finală, trebuie doar ca ciocanul şi dalta să dea în ea până când ajung să îi dea forma respectivă. Eu deja am inclusă în mine forma mea finală, dar deocamdată am nevoie să fie îndepărtate din mine colţurile tăioase, atitudinile greşite, egoismul, mândria, delăsarea, etc. Şi chiar dacă doare, pentru că firea mea nu vrea să fie cioplită, ştiu cu toată inima că este spre slava lui Adonai.
Dacă o piatră nu este cioplită nu poate fi folosită. Fiecare piatră trebuie să aibă o formă care să accepte, sau mai bine zis să permită legarea ei de alte pietre pe vecie. Nimeni nu e pe cont propriu.
Deci dacă este spre binele meu şi aduce slavă Domnului meu, atunci trebuie să accept cioplirea acum, chiar dacă este departe de locul unde voi fi zidită. Ştiu că atunci când voi fi dusă la locul unde trebuie să fiu zidită, nu se va mai auzi nici un ciocan, nici o secure şi nici o unealtă de fier, în tot timpul zidirii mele.
Dacă sunt conştientă că fiecare lovitură de ciocan mă duce mai aproape de forma mea reală, atunci nu mai am de ce să mă supăr de nici o unealtă pe care alege să o folosească Adonai ca să mă modeleze.

Bat Melech בת מלך
Cristina

3 comments:

  1. :-)Stiu cat te-a costat lectia asta, si stiu ca atitudinea asta e numai Dumnezeu in tine. Ma incurajeaza sa vad ceea ce face in viata ta. Ma face sa cred cu adevarat ca forma mea finala merita pretul care acum mi se pare cam mare de platit.

    Toda raba, Bat Melech.

    ReplyDelete
  2. Ştiu că nu e uşor, dar Cel care a început lucrarea în noi, o va duce la bun sfârşit pentru că este scris "Domnul va sfârşi ce a început pentru mine". Be blessed şi mulţumesc de comentariu.

    -- a work in progress

    ReplyDelete
  3. ''pe de alta parte stim ca suferintele din vremea de acum nu merita sa fie puse alaturi de slava viitoare care va fi descoperita fata de noi.'' Mare este Dumnezeul nostru.

    ReplyDelete