CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Saturday, January 16, 2010

Adonai va fi Împărat peste tot pământul

Şi Adonai va fi Împărat peste tot pământul. În ziua aceea, Adonai va fi singurul Stăpân, şi Numele Lui va fi singurul Nume. - Zaharia 14:9

În rugăciunea "Tatăl nostru" (Matei 6:9-13) Yeshua spune "facă-se voia Ta, precum în cer şi pe pământ". Noi suntem pământul în care trebuie să se facă voia Lui. Deocamdată îi aparţinem lui Adonai parţial. Pe lângă El ne mai aparţinem şi nouă şi voia noastră se face în noi mai mult decât voia lui Adonai. Dar promisiunea din Zaharia 14:9 este că Adonai va fi Împărat peste tot pământul, peste tot ceea ce sunt, peste tot ceea ce vreau, peste tot ce încă ţin sau ascund - peste tot din mine doar El va fi Împărat.

"În ziua aceea, Adonai va fi singurul Stăpân, şi Numele Lui va fi singurul Nume."
În ziua când Adonai va împărăţi peste tot ce este pământ, peste toată firea noastră nesupusă, peste toate doctrinele noastre îndoielnice la care nu vrem să renunţăm din mândrie, atunci nu va mai fi neînţelegere între crezuri, nici certuri care denominaţiune este mai corectă sau care este superioară -- în ziua aceea doar Adonai va fi singurul Domn, Stăpân, Singurul Înălţat şi numele de baptist sau penticostal, sau evanghelic, nu va mai însemna nimic, pentru că Singurul Nume va fi Numele lui Adonai.
În ziua când Adonai va fi Împărat peste tot pământul, nu va mai fi nici o neînţelegere sau rivalitate între evreu şi grec. În ziua aceea Adonai va îndepărta vălul de pe ochii evreilor şi ei vor vedea şi vor înţelege desluşit Evanghelia şi tot Adonai va îndepărta vălul de pe ochii neamurilor ca ei să vadă şi să înţeleagă desluşit Torah.
Numele lui Adonai va fi un singur Nume - Singurul Nume ... ramurile altoite nu se vor mai făli împotriva ramurilor fireşti cu "Dumnezeul lor" ci în ziua aceea, după ce toate privirile trufaşe vor fi smerite, tot pământul va înţelege că Adonai (Kadosh Baruch Hu) este Unul Singur şi că Numele Lui este Sfântul lui ISRAEL.

Inima mea tânjeşte astăzi după Împărăţia lui Elohim, după revenirea lui HaMashiach - Unsul Său, după binecuvântata zi când tot pământul va fi împărăţit de Adonai.
Vino, Doamne Isuse! Bo, Yeshua Adonai!


Bat Melech בת מלך
Cristina

No comments:

Post a Comment