CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Tuesday, January 12, 2010

Arată-mi slava Ta

Moise a zis: „Arată-mi slava Ta!” – Shemot/ Exod 33:18

Am tot auzit oameni ai lui Adonai care se roagă că vor să vadă slava Lui, dar mă întreb, oare știu ce cer? Moshe a cerut să vadă slava lui Adonai, dar a plătit un preț. Ca să poți să vezi slava lui Adonai trebuie să renunți pentru totdeauna la slava ta ... Moshe își acoperea până și fața ca oamenii să nu privească la el și să-l admire. (Shemot/ Exod 34:33-35)

Ca să vezi slava lui Adonai trebuie să nu te îngâmfi niciodată că ție – măria sa:omul --

ți-a fost descoperită. Pavel, după ce a văzut slava lui Adonai, a trebuit să trăiască tot restul vieții cu un sol al satanei. (2 Corinteni 12:7)

Ca să ai parte de slava lui Adonai trebuie să accepți ca tot ce e fire în tine să cadă mort la pământ, să înțelegi că doar prin harului lui Adonai stai în picioare, doar dacă El te atinge, cum s-a întâmplat cu Ezechiel (Ezechiel 1:28), cu Daniel (Daniel 8:17), cu Ioan (Apocalipsa 1:17) ... Nu vezi slava lui Adonai ca un fapt divers în viața ta. Nu ți se arată frumusețea Lui pentru că nu este nimic mai bun la televizor. Nu. Este un scop în arătarea slavei Sale. Ești marcat de ceea ce vezi până acolo încât nici o armată de s-ar ridica împotriva ta nu te-ai teme să vorbești despre El. Cunoașterea unui lucru te face responsabil. Yeshua spunea:

„Dacă aţi fi orbi”, le-a răspuns Isus, „n-aţi avea păcat; dar acum ziceţi: „Vedem.” Tocmai de aceea, păcatul vostru rămâne.” – Ioan 9:41

Dacă nu vezi nu ești responsabil, dar dacă te lauzi că vezi și nu împlinești potrivit cu ceea ce vezi, atunci ești tras la răspundere. Dacă ți s-a arătat din slava lui Adonai ești responsabil să o dai mai departe. Dacă ți s-a arătat slava lui Adonai și nimic nu se schimbă în tine, mă tem că nu ai prea înțeles ce înseamnă slava LUI.

Fie ca Adonai să ne arate slava Lui doar când vrem să fim responsabili cu lucrurile descoperite, nu doar să avem ”mărturii” cu care ne lăudăm.


Bat Melech בת מלך

Cristina

3 comments: