CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Tuesday, January 26, 2010

Sângele lui Yeshua

Însă Cain a zis fratelui său Abel: „Haidem să ieşim la câmp.” Dar pe când erau la câmp, Cain s-a ridicat împotriva fratelui său Abel şi l-a omorât. Domnul a zis lui Cain: „Unde este fratele tău Abel?” El a răspuns: „Nu ştiu. Sunt eu păzitorul fratelui meu?” Şi Dumnezeu a zis: „Ce ai făcut? Glasul sângelui fratelui tău strigă din pământ la Mine. - Bereishit/ Geneza 4:8-10

Sângele lui Abel striga din pământ la Adonai și Adonai nu a putut să nu facă nimic din cauza acestui sânge. În HaHitgalut /Apocalipsa 6:10 vorbește despre martirii care strigă să le fie răzbunat sângele.
Dacă sângele lui Abel ”l-a forțat” pe Adonai să acționeze, atunci cu cât mai mult nu va acționa El când Sângele lui Yeshua strigă. În Evrei 12:24 este scris că Sângele lui Yeshua vorbește mai bine decât sângele lui Abel.
Sângele lui Yeshua strigă pentru mine când eu merit moarte. Sângele lui Yeshua strigă ”îndurare!” când eu merit pedeapsă, iar Adonai nu poate să îi reziste. Sângele lui Yeshua strigă ”vindecare!” când eu sufăr. Sângele lui Yeshua strigă ”favoare!” când toate par să fie împotriva mea. Sângele lui Yeshua strigă ”un nou început!” când eu am ajuns la capăt. Sângele lui Yeshua strigă ”biruință!” când sunt atacată de vrăjmașul meu. Nu eu, nu bunătatea mea, nu rugăciunile mele, nu posturile mele, nu sfințenia mea fac să-mi fie ascultate rugăciunile, nu! Sângele Mielului Sfânt, stă totdeauna înaintea lui Adonai și strigă pentru mine.
Dacă sângele unui om nevinovat îl face pe Adonai să acționeze, atunci cu cât mai mult trebuie să acționeze El, când se uită la Sângele Fiului Său și se uită la mine și decide că Sângele lui Yeshua este mai prețios pentru El decât păcatul meu.
Atunci trebuie să cer cu încredere, să cer înțelegând că Sângele lui Yeshua strigă ”ascultă Abba rugăciunea ei!” și de aceea să am încredințarea că voi primi lucrul cerut. Pot să îi mulțumesc ca și cum deja aș fi primit ceea ce i-am cerut, pentru că atunci înțeleg valoarea Sângelui lui Yeshua.

Bat Melech בת מלך
Cristina

No comments:

Post a Comment