CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Wednesday, January 13, 2010

Nu poți să fii atât de jos încât El să nu te poată ridica

Este un citat în cartea ”Evanghelia după Moshe” care mi-a plăcut foarte mult:

”Niciodată nu ai voie să crezi că te-ai scufundat atât de mult în păcat încât nici HaShem nu te mai poate ajuta. A crede că ești mai păcătos decât puterea de iertare a lui HaShem este egal cu a crede că ești mai presus de El. Mai sus sau mai jos, oricum ar fi, nu ai voie să crezi că ești peste puterile Lui. Acesta este un lucru pe care HaShem nu-l poate tolera.”

Nu cred că cineva poate să fie atât de păcătos încât să nu poată fi iertat și nu spun acest lucru cu ușurință. Dacă te întorci cu spatele la păcat, dacă atenția ta este de acum pe o lume total opusă celei care te-a dominat, dacă Adonai devine stânca ta, nimic nu te mai poate lua de acolo. Nici măcar vinovăția ta. Sângele lui Yeshua nu a fost vărsat doar pentru păcatele pe care le-ai făcut până când te-ai întors la El și pe urmă ești pe cont propriu. Sângele Lui a plătit pentru toate păcatele tale pe care le-ai făcut până când ai încheiat un Legământ cu El, pentru toate pe care le faci sau le vei face vreodată. Asta nu înseamnă să mă apuc să păcătuiesc că e în contul Jertfei lui Yeshua. Dar dacă te simți deznădăjduit din cauză că încă te lupți cu un păcat, aș vrea să fii încurajat că harul lui Adonai e mai mare decât vinovăția ta. Legămintele lui Adonai nu sunt atât de fragile cum credem noi.

Prin asta nu aș vrea să se înțeleagă că nu poți să ajungi în iad dacă insiști, dar eu cred cu toată inima că va trebui să te lupți cu HaShem pe drumul spre iad pentru fiecare pas. Dacă tu renunți ușor, El nu ia cu ușurință Sângele lui Yeshua care s-a vărsat pentru tine, așa că nu te dă fără o luptă. Dacă satan nu renunță la cei pe care îi ține legați fără să se lupte, atunci fii sigur că Cel care te-a răscumpărat din păcat cu Sânge Sfânt, nu are să te lase să pleci ușor.

Sângele lui Yeshua a făcut să nu-ți fie ușor să ajungi în iad dacă ai gustat odată bunătatea lui Adonai. Așa că de oriunde ai fi, prinde-te de mâna care ți-o întinde. Se spune că o persoană care se înneacă se prinde și de un fir de pai ca să încerce să se scape ... cu aceeași disperare prinde-te de El și nu-i da drumul. Fii sigur că de partea Lui, El nu are să te lase.


Bat Melech בת מלך

Cristina

No comments:

Post a Comment