CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Monday, August 23, 2010

Acesta e Împăratul meu!

Împăratul meu S-a născut Împărat. Scriptura spune că Împăratul meu e Împăratul evreilor. Împăratul meu e Împăratul lui Israel. El e Împăratul neprihănirii. El e Împărat din veșnicie în veșnicie. El e Împăratul cerurilor. El e Împăratul slavei. El e Împăratul Împăraților și e Domnul domnilor. Acesta e Împăratul meu!
Împăratul meu e un Împărat suveran. Dragostea Lui nemărginită nu poate fi măsurată cu nici o unitate de măsură. Nici un telescop oricât de sofisticat nu poate vedea atât de departe până unde ajunge țărmul binecuvântărilor Lui. Nici un stăvilar oricât de puternic, nu-L poate opri să-Și verse binecuvântarea. El e puternic în veci. În totalitate sincer. Întotdeauna statornic. Imparțial în mila Sa. El e Salvatorul păcătosului. El este Cel mai mare fenomen care a trecut vreodată orizontul acestei lumi. El este Fiul lui Dumnezeu. El este centrul civilizației. El Singur Se susține. E Unic. E de neîntrecut. E Suprem. E cea mai mare idee care a existat vreodată în literatură. E cea mai mare personalitate care a existat vreodată în filozofie. El e subiectul principal în critică. El e doctrina fundamentală în istoria teologică.
El e minunea omenirii. El este superlativul oricărui bun care ar vrea să-L definească. El e Singurul care poate să împlinească toate nevoile tale simultan. El dă putere celui slab. El e ajutorul celui ispitit și încercat. El vindecă bolnavii și curăță leproșii. El păzește și povățuiește. Iartă păcatele și șterge datoriile celor datornici. El scapă pe cei prinși și îi apără pe cei slabi. El slujește robilor, binecuvintează pe cei tineri și îi cinstește pe cei îmbătrâniți. El răsplătește celor statornici și înalță pe cei smeriți. Acesta este Împăratul meu!
Împăratul meu este Împărat peste toată cunoștiința. El este începutul înțelepciunii. El este ușa de scăpare. El este Calea păcii. El este Calea neprihănirii și a sfințeniei. El este stăpânul celor puternici. El este căpitanul celor biruitori. El este capul celor tari. El e liderul legislaturii. El este cel ce veghează peste cei ce stăpânesc.
Promisiunile Lui sunt sigure. Lumina Lui nu e ca nici o altă lumină. Bunătatea Lui e nemărginită. Îndurarea Lui ține în veci. Dragostea Lui nu se schimbă niciodată. Cuvântul Lui este deajuns. Harul Lui este tot ce ai avea vreodată nevoie. Împărăția Lui este neprihănită. Jugul Lui este ușor și povara Lui nu este grea. Aș vrea să pot să-L descriu... dar e de nedescris. Este de neînțeles, invincibil și irezistibil. Dacă cerurile cerurilor nu-L pot cuprinde atunci cum ar putea un om să-L explice? Nu ți-L poți scoate din minte. Nu ți-L poți da jos de pe mîini. Nu poți să trăiești mai mult decât El și nu poți trăi fără El. Fariseii nu L-au suportat dar n-au putut să-L oprească. Pilat nu a putut să găsească vină în El. Irod nu L-a putut ucide. Moartea nu L-a putut răbda și mormântul nu L-a putut ține. Acesta e Împăratul meu!

de Dr. S. M. Lockeridge



Bat Melech בת מלך
Cristina כריסטינה

3 comments:

  1. Imparatul meu S-a nascut ca om , a trait ca om , dar a vorbit ca un Dumnezeu .
    Imparatul meu n-a avut unde sa-Si plece capul pentru odihna , dar ne pregateste tuturor un loc vesnic in Malchut HaElohim .
    Imparatul meu a fost ispitit ca un om ,dar a invins ca un Dumnezeu .
    Imparatul meu a fost botezat ca un om , dar imi iarta pacatele ca un Dumnezeu .
    Imparatul meu a slujit ca un om , desi a Lui este Imparatia si Preotia .
    Imparatului meu I-a fost foame , dar i-a saturat pe toti ca un Dumnezeu .
    Imparatului meu I-a fost sete , dar ne da la toti Apa vie care curge din Dumnezeirea Lui .
    Imparatul meu a fost obosit , dar El este odihna pentru toti cei obositi si impovarati .
    Imparatul meu a plins , dar sterge lacrimile mele ca un Dumnezeu .
    Imparatul meu S-a rugat , dar imi asculta rugaciunile ca un Dumnezeu .
    Imparatul meu a suferit ca un om , dar a vindecat sufeteste si trupeste pe multi , ca un Dumnezeu .
    Imparatul meu a fost vindut pe un pret de nimic , dar a rascumparat lumea ca un Dumnezeu cu pretul Singelui Sfint .
    Imparatul meu a fost dus la taiere ca un miel , dar El este Pastorul lui Israel si al lumii intregi .
    Imparatul meu , ca un miel nu Si-a deschis gura , dar El este Cuvintul intrupat .
    Imparatul meu a fost biciuit , zdrobit , strapuns , dar vindeca orice boala si orice neputinta ca un Dumnezeu .
    Imparatul meu a murit ca un om ,dar El este Viata .
    Imparatul meu a fost ingropat ca un om , dar a inviat ca un Dumnezeu .
    Imparatul meu S-a nascut , a trait , a slujit , a murit si a inviat ca un Evreu!

    ReplyDelete
  2. השבח אדוני המלך שלי
    Lăudat să fie Adonai, Împăratul meu!

    ReplyDelete