CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Sunday, May 24, 2009


Ioan 15:7
Dacă rămâneţi în Mine, şi dacă rămân în voi cuvintele Mele, cereţi orice veţi vrea, şi vi se va da.

Mulţi cred că au la dispoziţie Numele lui Isus, să ceară orice doresc şi vor primi indiferent de felul în care trăiesc. "În Numele lui Isus" a devenit formula magică pe care dacă o rostim suntem ascultaţi iar "peştişorul nostru auriu" care ne îndeplineşte toate dorinţele ne va da totul pe tavă.
Isus pune o condiţie pentru ca să-ţi permiţi să ceri orice şi să ţi se dea: SĂ RĂMÂI ÎN EL, să rămână în tine cuvintele Lui.
Nu pot să trăiesc în păcat şi să am aşteptări ca Dumnezeul Cel Sfânt, să treacă cu vederea şi să-mi dea ceea ce cer.
Pot să cer cât vreau şi să fiu cât voi vrea de răzvrătit atunci când nu mi se dă ceea ce cer, dar Dumnezeu are legi după care acţionează. Este o lege prin care Dumnezeu se leagă să-ţi dea ceea ce ceri, în cazul în care rămâi în El.
Dacă rămân în mine cuvintele Lui, atunci nu voi cere lucruri care să nu fie după voia Lui pentru că voi avea în mine gândul lui Hristos.

Dacă păziţi poruncile Mele, veţi rămâne în dragostea Mea, după cum şi Eu am păzit poruncile Tatălui Meu, şi rămân în dragostea Lui. - Ioan 15:10
Bat Melech
Cristina

No comments:

Post a Comment