CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Sunday, May 31, 2009

Ahab s-a suit să mănânce şi să bea. Dar Ilie s-a suit pe vârful Carmelului, şi plecându-se la pământ, s-a aşezat cu faţa între genunchi, şi a zis slujitorului său: „Suie-te şi uită-te înspre mare.” Slujitorul s-a suit, s-a uitat, şi a zis: „Nu este nimic!” Ilie a zis de şapte ori: „Du-te iarăşi.” A şaptea oară, slujitorul a zis: „Iată că se ridică un mic nor din mare, ca o palmă de om.” Ilie a zis: „Suie-te, şi spune lui Ahab: „Înhamă, şi pogoară-te, ca să nu te oprească ploaia.”
Peste câteva clipe, cerul s-a înnegrit de nori, a început vântul, şi a venit o ploaie mare. Ahab s-a suit în car, şi a plecat la Izreel.
Melachim Alef 18:42-44

Rabbi Nachman din Uman, spunea că nu primeşti lucrul dorit din două motive, fie că nu te-ai rugat, fie că nu te-ai rugat destul.

Eliahu (Ilie) s-a dus şi s-a rugat înaintea lui Adonai. Nu a contat de câte ori, inima lui era setată să se roage oricât va fi nevoie, până când va primi un răspuns.
Poate e nevoie de 7 ori să-mi rog sufletul din mine ca să primesc răspuns, poate e destul odată, poate e nevoie de ani, dar oricât va fi nevoie, trebuie să mă rog.
Nu e uşor când te ridici de pe genunchi să ţi se spună "nu se vede nimic" şi poate primeşti răspunsul ăsta ani la rândul, dar fii sigur că odată, răspunsul va fi "se ridică un mic nor din mare, ca o palmă de om.” Nu aştepta să vezi cerul întunecat de nori, e destul un nor mic ca să crezi pentru o furtună!
Eliahu a trimis să i se spună lui Ahab să plece ca să nu-l oprească ploaia. Nu avea pe ce să-şi bazeze afirmaţia, vedea doar un norişor! Dar pentru Eliahu a fost nevoie de un norişor ca să creadă.
După ce m-am rugat şi văd chiar şi un nor mic, trebuie să cred pentru furtună. Dacă Eliahu se ridica şi spunea "păi am încercat, dar poate că nu a fost voia lui Adonai să plouă. Măcar mi-a arătat că mă ascultă şi a trimis un norişor?" Dumnezeu nu face lucrurile pe jumătate. EL începe şi duce la bun sfârşit. Dumnezeul meu, este un Dumnezeu care poate totul, dar care este mişcat de credinţă.
Am învăţat lecţia asta acum 8 ani şi de atunci o tot exersez.


Bat Melech
Cristina

No comments:

Post a Comment