CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Saturday, May 23, 2009

Atta Kadosh - Tu eşti Sfânt



Atta Kadosh - Coloana sonoră a filmului Ushpizin (musafiri de Sukkot - Sărbătoarea Corturilor)



Am umblat multe căi

Căutând puţin adevăr

Nu am ezitat să gust din delicateţea păcatului

nu ne-am regăsit în asta

nu are rost să neg

Cultura asta nu e pentru noi

pentru că ne arde inima

iar eu cel mai neînsemnat dintre toţi
stau aici tremurând şi uimit
şi eu cel mai neînsemnat dintre oameni
stau aici bucuros şi copleşit


Pentru că Tu eşti Sfânt şi Numele Tău este Sfânt

Şi sfinţii te vor lăuda în fiecare zi


La sfârşitul a tot ce e palpabil

Şarpele simţurilor te minte de asemenea

Când îţi închizi ochii

Adevărul dispare

E greu să pricepi cu mintea

Şi nici măcar imaginaţia nu te ajută (te dezamăgeşte)

Dar este Unul în controlul acestor lucruri

Iar El are dragoste pentru noi (El ne iubeşte)


iar eu cel mai neînsemnat dintre toţi
stau aici tremurând şi uimit
şi eu cel mai neînsemnat dintre toţi oamenii
stau aici bucuros şi copleşit


Pentru că Tu eşti Sfânt şi Numele Tău este Sfânt

Şi sfinţii te vor lăuda în fiecare zi

Bat Melech

Cristina

No comments:

Post a Comment