CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Saturday, May 23, 2009

Moartea lui Yeshua (Isus): Jertfă sau Crimă?

Tatăl Mă iubeşte, pentru că Îmi dau viaţa, ca iarăşi s-o iau.
Nimeni nu Mi-o ia cu sila, ci o dau Eu de la Mine. Am putere s-o dau, şi am putere s-o iau iarăşi: aceasta este porunca, pe care am primit-o de la Tatăl Meu.”
- Ioan 10:17-18


Eu sunt Pâinea vie, care s-a pogorât din cer. Dacă mănâncă cineva din pâinea aceasta, va trăi în veac; şi pâinea, pe care o voi da Eu, este trupul Meu, pe care îl voi da pentru viaţa lumii.”
- Ioan 6:51


Ştiu că mulţi îşi justifică forma ascunsă de antisemitism prin teoria "evreii L-au ucis pe Mântuitorul", ei singuri s-au blestemat să cadă Sângele Lui asupra lor (Matei 27:25).

Yeshua (Isus) nu a fost o victimă. Cum ar putea Însuşi Dumnezeu să fie ucis de oameni, dacă Însuşi Dumnezeu nu ar îngădui acest lucru?

Evreii au ucis mulţi prooroci (la fel şi creştinii http://www.crestinul.ro/inchizitia.htm), iar dacă Yeshua era doar un alt prooroc ucis, ce putere ar mai avea moartea Lui să izbăvească pe cineva de sub păcat? Acest lucru este absurd. Yeshua a venit pe pământ şi a trăit doar să moară. El Şi-a sacrificat viaţa, iar potrivit cu definiţia din Dex sacrificiu înseamnă: Renunţare voluntară la ceva (preţios sau considerat ca atare) pentru binele sau în interesul cuiva sau a ceva; jertfă. ♦ Jertfire de sine (din devotament, din abnegaţie). Yeshua a renunţat la viaţa Lui, ca să poată da viaţă tuturor celor ce vor crede în El.

Dacă evreii au fost vinovaţi de uciderea lui Yeshua, atunci El este doar un om care a fost chinuit şi ucis şi evreii au plătit cu vârf şi îndesat pentru această "crimă" (http://ro.wikipedia.org/wiki/Holocaustdeci), deci se poate trage concluzia că Yeshua nu mai are ce să le ceară evreilor să creadă în El. Dar dacă Yeshua, fiind Dumnezeu, nu victimă a unui popor împrăştiat şi sub ocupaţie romană, şi-a dat Singur viaţa ca sacrificiu pentru salvarea lumii întregi (întâi a evreilor, apoi a neamurilor), atunci vina pentru moartea Sa revine fiecărui om din lume care a păcătuit vreodată, deoarece Jertfa Sa a fost pentru a curăţi păcatele întregii lumi.

Eu cred într-un Yeshua care este deopotrivă cu Dumnezeu, care are viaţă în Sine şi este El Însuşi Viaţa (Ioan 5:26). Nu cred într-o victimă a evreilor, cred în Mielul fără cusur care de bunăvoie a ales să moară pentru mine.

Toda Rabba Yeshua


Bat Melech
Cristina

1 comment:

  1. deci se poate trage concluzia că Yeshua nu mai are ce să le ceară evreilor să creadă în El. Dar dacă Yeshua, fiind Dumnezeu, nu victimă a unui popor împrăştiat şi sub ocupaţie romană, şi-a dat Singur viaţa ca sacrificiu pentru salvarea lumii întregi (întâi a evreilor, apoi a neamurilor), atunci vina pentru moartea Sa revine fiecărui om din lume (INTAI A EVREILOR APOI A NEAMURILOR) care a păcătuit vreodată, deoarece Jertfa Sa a fost pentru a curăţi păcatele întregii lumi.

    Ioan 3:16 Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu LUMEA. nu Iudeul nu grecul nu romanul.Romani 2:9-10
    Timotei in ce categorie se incadra?

    ReplyDelete