CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Friday, May 8, 2009

Adonai ... Melech sheli, Ţie îţi datorez totul. Am atâtea pentru care trebuie să-Ţi mulţumesc. Azi recunosc mai mult decât oricând harul Tău. Mi-aş înălţa mâinile până la Tine ... şi acolo, strânsă în braţele Tale, ţi-aş spune că înţeleg acum... Mi-a luat 27 de ani şi multe zile, dar înţeleg cât mă iubeşti. Nu înţeleg deplin, nu complet, dar am prins în mintea mea limitată o fărâmă din dragostea Ta. În momentul ăsta de luciditate completă vreau să ştii că vin ... încet şi deseori târâş, dar vin. Chiar de mi-e trasă peste ochi lumea asta toată, văd un crâmpei de lumină şi ştiu că eşti Tu. Ştiu că vei sfârşi ce ai început pentru mine. Nici nu mă mai tem pentru asta ... Mă tem să nu uit. Mă tem să ajung să iau ca de apucat fiecare minune pe care o faci în fiecare zi. Îţi mulţumesc pentru Ruach Ha'Kodesh care nu încetează să mă strige să-mi îndrept privirile spre Tine în fiecare clipă. Îţi mulţumesc că prin Yeshua mă cunoşti, deschide-mi ochii să te cunosc la rândul meu.
Toda Rabba Elohai.


Bat Melech
Cristina



Vineri, 8 Mai, după asfinţitul soarelui este a 30-a zi de numărare a Omerului.

No comments:

Post a Comment